שירותי אחזקה בדיור מוגן - מה זה כולל

שירותי אחזקה בדיור מוגן - מה זה כולל
אחד הדברים שלפעמים שוכחים לבדוק לגביהם כאשר בוחרים בדיור מוגן הוא שירותי האחזקה. אמנם דיור מוגן מיועד למבוגרים עצמאיים ופעילים אבל אין זה אומר שתרצו לבצע את כל המטלות בעצמכם או להוציא כספים נוספים עבור בעלי מקצוע שונים בכל זמן שמתעורר הצורך. בנוסף להיבט הכספי, יש גם את הנוחות ותחושת היוקרה ששירותי אחזקה כלולים מקנים.
כאשר אנו מתגוררים בבית ונוצר צורך בשירות אחזקה כלשהו, אם צריך לשלם על השירות, סביר כי כל אחד מאתנו ינסה להימנע מההוצה הכספית על ידי המתנה ככל הניתן לפני ביצוע תיקון למשל, או ניסיון לבצע את התיקון בעצמנו במידה כזו או אחרת של הצלחה. עצם הידיעה שהמגורים בבית דיור מוגן כוללים שירותי אחזקה איכותיים, נותן לנו תחושה נוחה יותר להזמין את השירות מיד כאשר הבעיה עולה, ולא לחכות שהבעיה תחמיר. אתם יכולים להיות שקטים שבעלי המקצוע הנותנים את השירות יבצעו את העבודה בצורה הטובה והמקצועית ביותר. 
חשוב להבין כי בכל בית דיור מוגן יהיו שירותי אחזקה כאלה ואחרים אבל חשוב לבדוק מה באמת כלול בחבילה - האם הכל כלול או שעל חלק מהשירותים בהם תהיו מעוניינים דווקא יש צורך בתשלום על פי שימוש.

שירותי ניקיון

שירותי ניקיון יכולים לכלול ניקיון של החללים המשותפים, כלומר עד דלת דירתכם בדיור מוגן, עם או בלי אפשרות הזמנת שירות ניקיון לתוך הדירה (בתשלום) או כזה שכולל ניקיון גם של הדירה שלכם על פי לוח זמנים קבוע מראש. על מנת להתרשם מאיכות שירות הניקיון במקום, כדאי לבקר בדיור מוגן ולבדוק את רמת הניקיון באזורים שונים. כלומר אם המקום נראה מוזנח ולא נקי, אולי תדירות הניקיון אינה גבוהה מספיק או שהעובדים אינם מנקים טוב מספיק. כך או כך, השירות שתקבלו לא יהיה באיכות גבוהה. בבית דיור מוגן איכותי, אתם יכולים לצפות לראות מקום נקי ומסודר, כמו הרמה שהייתם מצפים לה במלון טוב.

שירות תיקונים

שירות תיקונים הוא באמת שירות חשוב. ככל שאנחנו מתבגרים כך אנחנו דוחים יותר ויותר כל מיני תיקונים בבית אולי כי כבר אין לנו את המרץ הנחוץ לביצועם או שמעדיפים לדחות את ההוצאה ואת ההתעסקות עם בעלי מקצוע כמה שיותר. לא פעם ניתן לראות דירה של אנשים מבוגרים שנראית קצת מוזנחת עם כל מיני דברים שדורשים תיקון אבל משום מה לא תוקנו. בדיור מוגן ברמה גבוהה, שירות תיקונים יהיה זמין לכם לכל צורך בדירה שלכם (וכמובן גם כדי לטפל בשטחים הציבוריים במקום) וללא כל עלות נוספת. בזכות שירות זה לא תצטרכו לדחות ולהזניח דברים שדורשים תיקון ותוכלו ליהנות מדירה שנמצאת תמיד במצב אופטימלי. 

שירות מנעולנות

לא קרה שאבדו לכם המפתחות? שנשבר מפתח דלת הכניסה לדירה? למי פונים אז? כמה זמן מחכים לבעל מקצוע? שירות מנעולנות בדיור מוגן פותר את הבעיה וניתן להזמין את השירות ולקבל סיוע בזמן קצר ביותר כך שתמיד תוכלו להיכנס לדירה שלכם בלי להמתין שעות בחדר המדרגות.

שירותי גיהוץ

מעטים האנשים שאוהבים לגהץ. זוהי אחת המטלות הפחות אהובות בלשון המעטה, אבל מי שאוהב בגדים מגוהצים לא יכול להתעלם ממנה. זה לוקח הרבה זמן, זה חם (במיוחד בקיץ) וגם כשממש משתדלים, זה לא מניב תוצאה מושלמת כמו גיהוץ מקצועי. בדיור מוגן תוכלו ליהנות משירות כביסה וגיהוץ מקצועי בדיוק כמו בבתי מלון הטובים ביותר. פשוט מזמינים איסוף ולמחרת מקבלים את כל הבגדים מגוהצים. לא צריך להזיע, לקבל כאבי גב וברכיים מהעמידה במשך זמן רב ליד קרש הגיהוץ יותר...

שירותי כביסה

בדיור מוגן, בדירה שלכם יכולה להיות גם מכונת כביסה אם תרצו. אך גם יהיה חדר כביסה לשימוש כל הדיירים במידה ואתם מעדיפים שלא תהיה מכונת כביסה בדירה שלכם (מכל סיבה שהיא). מדי פעם אבל  נעדיף להשתמש בשירות כביסה מקצועי. יתכן כי יש צורך בניקוי יבש שלא ניתן לבצעו בעצמנו, בניקוי מיוחד של כתמים עקשניים, בניקוי מקצועי של חליפה או שמלה יקרה או סתם כי לא בא לנו לכבס בעצמנו. בבתי דיור מוגן רבים  תוכלו ליהנות משירות כביסה וגיהוץ (כפי שראינו קודם) מדלת לדלת. כלומר כל מה שצריך הוא להזמין את השירות דרך הקבלה והכביסה תיאסף מדירתכם ותוחזר לדירתכם לאחר כביסה. מושלם!

שירותי תפירה

לא כל אחד מאתנו מסוגל או יודע לתפור, מה גם שעם הגיל וירידה בראיה מקרוב, הדבר נעשה קשה יותר ויותר. כשחיים בדירה או בית רגיל, צריכים ללכת ולנסוע עד לחנות של תופרת על מנת למסור את הבגדים ולחזור לאחר מספר ימים כדי לאסוף אותם לאחר התפירה. בדיור מוגן תוכלו פשוט להזמין את השירות בלי לצאת מהבית ולקבל את כל הבגדים בחזרה עם סיום עבודות התפירה. 

סיוע במעבר לדירה החדשה

המעבר לדיור מוגן, כמו המעבר לדירה חדשה כרוך בלא מעט מטלות עם ההגעה לדירה החדשה. צריך לחבר את כל המכשירים לחשמל, אינטרנט, רשת המים, טלפון, תליית תמונות, התקנה וחיבור רהיטים שונים, חיבור מכונת הכביסה, תליית הטלוויזיה ועוד. כל אלה אינם קלים, במיוחד בגיל מבוגר, ואף דורשים ידע ומיומנות שאולי לא ברשותכם. בדיור מוגן איכותי מציעים שירות סיוע במעבר לדירה החדשה שלכם בדיוק כדי לעזור עם כל המטלות האלה, גדולות כקטנות. הצוות במקום יבצע את כל המטלות עבורכם בזריזות, במקצועיות ועם חיוך, שיעזור לכם להרגיש בבית בדירה החדשה שלכם כמה שיותר מהר.
בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם