פיקדון דיור מוגן

פיקדון דיור מוגן
ניתן לרכוש דירה ושירותים במסגרת דיור מוגן שיתאימו לאמצעים הכספיים שעומדים לרשות הדייר הקשיש. קיימים מספר מסלולי תשלום עבור מגורים בדיור מוגן, כאשר אצלנו בבית גיל פז מוצעת לדיירים חבילת "הכול כלול”. חבילה זו ייחודית מאין כמוה שכן היא כוללת מגוון שירותים הכלולים במחיר אחד.
 
רוצים לדעת כמה יעלה לכם לעבור לגור בדיור מוגן בית גיל פז? התשובה תפתיע אתכם.
לחצו כאן למעבר אל מחשבון דיור מוגן

מסלול פיקדון

שיטת התשלום הרווחת במסגרת דיור מוגן היא שיטת פיקדון דיור מוגן. בשיטה זו הדייר מפקיד סכום כסף בהתאם ליחידת הדיור שבה הוא בוחר.
סכום הפיקדון נשחק בכל שנה למשך מספר שנים מוגדר, עד הגעה לתקרה מקסימלית. כיוון שהמחירים משתנים מעת לעת, מומלץ לעבור אל מחשבון דיור מוגן.
בנוסף לסכום בשיטת פיקדון דיור מוגן הדייר משלם גם דמי שימוש חודשיים צמודי מדד. עבור תשלומים אלה מקבל הדייר סל שירותים עשיר ומגוון שמאפשר לו ליהנות מהשירותים שמציע הבית, כפי שציינו קודם, ביניהם שירותי בריאות צמודים, פעילויות חברה ותרבות ופעילויות העשרה בשלל תחומים.

מסלול דמי כניסה

במסלול זה סכום ההפקדה הראשוני נמוך וסכום הפיקדון נשחק בקצב מהיר יותר ובכל חודש. בנוסף, הדייר ממשיך לשלם דמי שימוש חודשיים צמודי מדד, בהתאם ליחידת הדיור שבה בחר.

מסלול פיקדון מופחת

בפני הדייר עומדת אפשרות שלא לשלם את מלוא סכום הפיקדון עבור יחידת הדיור, ולבחור במסלול תשלום חלקי של הפיקדון. בגין יתרת הפיקדון שלא שולמה, יחושבו דמי המרה שיתווספו לדמי השימוש החודשיים, או שהשחיקה השנתית תגדל בהתאם. במסלול זה סכום הפיקדון נמוך.

לסיכום, כל מי שמחליט לעבור להתגורר במסגרת דיור מוגן, טוב יעשה אם ישגיח היטב על זכויותיו ויבדוק את ההסכם, את הנושאים הכספיים ואת השירותים שיקבל, ובעיקר חשוב שיבטיח את השבת כספי הפיקדון אם וכאשר יעזוב את הדיור המוגן. מומלץ לדייר לבדוק גם את זכאותו לרשום הערת אזהרה בטאבו על דירת המגורים בדיור המוגן.

לאור כל זאת, נראה כי המעבר למסגרת דיור מוגן דומה לכל עסקת נדל”ן אחרת, שדורשת ידע ומקצוענות. לכן, רצוי להיעזר בשירותיו של עורך דין מנוסה.

בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם