נעליים נוחות למבוגרים

נעליים נוחות למבוגרים
חשיבות הנעליים בגיל מבוגר הוא נושא שלעיתים קרובות מדלגים עליו. רבים מנסים להשתמש בנעליים שהשתמשו בהן בעבר מבלי לתת את הדעת האם הן עדיין מתאימות לצרכים בגיל הזה. גם האמירה הידועה "צריך לסבול כדי להיות יפה" איננה רלוונטית יותר בגיל הזה. לא פעם רוכשים נעליים בגלל המראה היפה שלהן ומוותרים על הנוחות והיציבות, אך בגיל מבוגר, צריך לזכור שהגוף והבריאות הם במקום הראשון. אם פעם "נעל אורטופדית" או "נעל נוחות" נחשבו מיד לנעלים מכוערות, כיום ניתן למצוא סוגים שונים של נעליים שהן גם יפות וגם מתאימות לצרכים של הגיל המבוגר. 

חשיבות נוחות הנעליים בגיל מבוגר

הגיל המבוגר מלווה בשינויים גופניים רבים, כמו גם מחלות שונות אשר משפיעות על צורת ההליכה והיציבות. חלק מהאנשים גם סובלים מבצקות ברגליים וכמובן מכאבים במפרקים בעקבות הזדקנות הרקמות של הגוף. אם בוחרים בנעל שאינה מתאימה, אינה מספקת את היציבות הנכונה, הדבר מקשה על ההליכה עד כדי הימנעות, דבר שהוא ממש לא רצוי - מבחינה פיזית כמו גם מבחינה מנטלית. חשוב לשמור על פעילות גופנית בגיל מבוגר - והליכה יומיומית רגועה מהווה אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על כושר טוב (כמובן במגבלות היכולות שלכם) - כדי שתוכלו ליהנות מחיים פעילים וקלים. נעל יפה אך לא נוחה פשוט לא תאפשר לכם להתהלך בצורה נכונה ואפילו עשויה לגרום לכם לנפילות, החלקות עד כדי פציעות ושברים, שבגיל מבוגר הרבה יותר קשה להירפא מהם, והם אף עלולים להביא למצב סיעודי. לעומת זאת נעל נוחה וטובה, תאפשר לכם להתהלך בבטחה מקסימלית, תעזור לכם ללכת מרחקים יותר גדולים ותחסוך מכם נפילות מיותרות. כאשר אתם בוחרים נעליים, אל תמהרו להחליט רק על סמך העיצוב שלהן. נעלו אותן, התהלכו אתן, הישארו אתן דקות ארוכות כדי לוודא שהן יציבות ולא מורגשים בהן אזורי לחץ ואי נוחות בכפות הרגליים. כל כף רגל שונה במבנה וצורה, כך שלא מומלץ להסתמך רק על המלצות של אחרים, אלא צריך למדוד ולנסות את הנעליים בצורה רצינית.

נעליים נוחות וגם יפות - יש דבר כזה?

כיום חברות הנעליים משווקות גם נעליים לקהל המבוגר שהן גם מעוצבות ואופנתיות, בניגוד לעבר. המודעות לנוחות בנעליים גם קיימת בגילאים צעירים יותר וכיום מותגים רבים מציעים נעליים מעוצבות שהן גם נוחות, חלקן אף אורטופדיות. אין זה אומר אבל שכל נעל נוחה תתאים לכם. יש להתחשב בצרכים של גילכם בבחירת הנעליים. לנשים מבוגרות, עדיף להימנע מעקבים דקים וגבוהים היוצרים עמידה לא נוחה (ולא טבעית) של כף הרגל וגם אינן יציבות כלל. רצוי לבחור בעקב נמוך ורחב  שאינו תומך רק בנקודה צרה אחת, כדי לשמור על יציבות מקסימלית. כמו כן, זה נכון עבור גברים ונשים יחד, חשוב שהנעל תתפוס את כף הרגל בצורה טובה, כלומר נעליים פתוחות, כאלה שכף הרגל יכול לברוח מהן בקלות מדי, אינן מתאימות לגיל מבוגר. אם הנעל תיפרד מכף הרגל בזמן הליכה, סיכוי גבוה שהדבר יגמר בנפילה כואבת… לסיכום עניין היופי של הנעליים, חשבו קודם על נוחות ויציבות, על תאימות לצרכים המיוחדים שלכם ורק בסוף על העיצוב. 

סוגי נעלי נוחות למבוגרים

קיימים סוגים רבים של נעלי נוחות למבוגרים - ממש לכל תחום: נעליים קלאסיות או אלגנטיות, נעלי בית, כפכפים, נעלי הליכה, נעלי ריצה, נעלי ספורט, נעלי טיולים או הרים, מגפיים, ועוד. חשוב לבחור בסוג הנעל המתאים לסוג הפעילות שאתם מעוניינים לבצע. למשל נעל ריצה אינה מתאימה להליכה - הצורה שלה והסוליה שלה מיועדת לריצה והיא פחות יציבה בהליכה. גם לא כדאי לצאת לטרק הרים עם נעלי בית… אז תמיד בחרו בנעל שהיא נוחה ומקנה לכם את היציבות והבטיחות הרצויה לפעילות.

מחיר נעלי נוחות למבוגרים

מאחר ותחום הנעליים הנוחות כבר עבר למיינסטרים, כלומר קיימת דרישה רחבה מכל הקהלים עבורן כך שהיצרנים משווקים סוגים רבים של נעליים שהן נוחות, המחיר שלהן כיום שווה לכל נפש. חוץ ממקרים מאוד מיוחד של נעליים שחברות מכינות במיוחד עבורכם לפי מידה מדויקת במקרה הצורך, אין צורך להוציא אלפי שקלים על נעליים נוחות כמו בעבר. אפשר למצוא נעליים איכותיות החל מכמה מאות שקלים בודדים בלבד. 
זכרו כאשר אתם קונים נעליים: נוחות ובטיחות קודם, יופי ומחיר אחר כך, ותמיד לנסות את הנעליים מספיק זמן כדי שתוכלו להרגיש אם הן באמת נוחות ויציבות עבורכם.
בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם