מופעי תרבות, הרצאות והופעות לבני הגיל השלישי

מופעי תרבות, הרצאות והופעות לבני הגיל השלישי
בגיל השלישי נוצרות הזדמנויות נהדרות ליהנות מהמון דברים שפשוט לא היה זמן עבורם בעבר לפני הפרישה.
פתאום יש לנו הרבה מאוד זמן, ולמעשה כבר אי אפשר לקרוא לזה פנאי מאחר וכל הזמן שלנו כבר פנוי.
נכון שלכל הפעילויות ישנה עלות כספית, אך בתור אזרח ותיק מגיעות לנו הנחות כמעט בכל מקום ועבור כמעט כל המופעים, הרצאות, תערוכות, מוזיאונים ועוד. אז נהדר - גם יש לנו יותר זמן וגם זה עולה לנו פחות. אז הנה לכם מספר רעיונות שתוכלו לנצל לטובה. כמו כן, קיימים גם מועדוני הטבות לגיל שלנו כמו מועדון שלישי בשלייקס המקנה הנחות מיוחדות בתחומים מגוונים מאוד ששווה לבדוק.

הצגות

כאמור כמעט כל התיאטראות מזכים אותנו כאזרחים ותיקים בהנחות מכובדות. חשבו על הצגות שמעניינות אתכם ואת בני זוגכם, הילדים ואפילו הנכדים שלכם. הצגות הן דרך נהדרת ומהנה לבלות לבד, עם המשפחה או עם חברים ולחלוק עמם התרשמות ומחשבות שעלו בעקבות ההצגה. תוכלו למצוא סוגים שונים של הצגות, על בסיס מחזות ידועים וטובים, כאלה חדשים ומודרניים, כאלה בנושאים שנויים במחלוקת ועוד, כך שבאמת קשה שלא למצוא משהו מתאים. לפעמים מתקיימות גם הצגות במתנ"סים בעיר שלכם, במועדוני גמלאים וכדומה שגם שווה לבדוק. 

קונצרטים

אין כמו מוסיקה קלאסית לנשמה! גם אם לא התנסיתם בכך בעבר, החוויה של קונצרט היא ייחודית במינה עם 60 נגנים ויותר על כלי נגינה שונים המשתלבים יחד ביצירה מוזיקלית סוחפת. ישנן תזמורות כמעט בכל העיר וכמובן את התזמורת הפילהרמונית הישראלית אשר מציגות את כל רפרטואר המוזיקה הקלאסית לאורך כל השנה, לפעמים גם בכיכובם של נגנים ידועים מהעולם. ישנן גם לא מעט תזמורות פחות מקצועיות המנגנות בכל הארץ, באולמות שונים ובמחירים נמוכים (לפעמים גם בחינם) שבהחלט שווה לנסות. כמו כן מתקיימים גם אירועים מיוחדים מדי שנה כגון קונצרטים במצדה וכדומה, שהם חוויה שאסור להחמיץ. למי שאוהב אופרה, גם תוכלו ליהנות מכל האופרות האהובות באופרה הישראלית, וכן שווה לבדוק לוחות אירועים של רשויות מקומיות כי לעיתים מתקיימים קונצרטים יוצאי דופן כמו אופרה במוסך או במנזרים ועוד.

הופעות

ישנן לא מעט הופעות שכיף להשתתף בהן, יתכן כי תרצו להגיע להופעה של זמר או זמרת אהובים, להקה נערצת, להקות המנגנות מוזיקה ושירים מהעבר ועוד. בגיל השלישי אבל, ככל הנראה נעדיף להימנע מהופעות ענק בהן עומדים כל הזמן מסיבות ברורות של יכולות הגוף. נעדיף לבחור בהופעות בהן ניתן לשבת ועם קהל קצת יותר מצומצם כי זה יותר קל ויותר מהנה עבורנו. למזלנו לא חסרות כאלה הופעות בכל הארץ, בעיקר במועדוני הופעות או אולמות (במועדוני הופעות אף מקובל לשלב ארוחת ערב או משקאות כי הישיבה היא סביב שולחנות). אם התקציב שלכם מאפשר, נסו לשלב לפחות הופעה אחת בכל מספר חודשים. האושר שתחוו בזמן בהופעה יישאר אתכם ימים רבים לאחר מכן. 

תערוכות

תערוכות הן דבר נהדר ומסקרן תמיד, במיוחד אם אתם חובבי אמנות ויזואלית. ישנן תערוכות גדולות של אמנים יותר מוכרים מהארץ ומהעולם או בנושאים מרכזיים יותר. תערוכות אלו יכולות להיות קבועות או מוצגות לזמן קצוב מראש כיוון שהן נודדות בארץ ובעולם. כמו כן, ישנן תערוכות שונות בגלריות אמנות קטנות שהן בדרך כלל פתוחות לציבור ללא עלות כיוון שהעבודות המוצגות בהן עומדות למכירה, ולכן שווה גם לבקר גם בהן, אם בשביל לפתוח את הראש ולהרחיב אופקים ואם כדי לרכוש יצירת אמנות. בגיל השלישי גם תוכלו לבקר בתערוכות בשעות פחות עמוסות, במהלך השבוע בשעות היום כך שאפשר כמעט להרגיש שהתערוכה נפתחה רק בשבילכם. 

שירה בציבור

אוהבים לשיר ואוהבים שירים ישנים וטובים? שירה בציבור היא בדיוק בשבילכם. יש משהו מאוד מחזק בקהל גדול השר יחד שירים בקול אחד. אם לא חוויתם זאת עדיין, לכו לנסות, לא תצטערו. פעילות כזו אגב, תוכלו גם למצוא בבית דיור מוגן במידה ואתם מתגוררים באחד כזה, בין אם במסגרת של שירה בציבור ובין אם במסגרת של מקהלה.

מופעי מחול

מופעי מחול הם לא רק על רקע מוסיקה קלאסית. יש גם מופעי מחול יותר מודרניים, מופעי פולקלור של ריקודי עמים ועוד. כמה פעמים בשנה גם מגיעות להקות מחו"ל למספר מופעים שחלקם באמת לא כדאי להחמיץ.

קרקס

הודות לקיומם של קרקסים בינלאומיים, תוכלו לצפות במופע מסוג זה במידה ואתם חובבי הז'אנר. תוכלו להתעדכן על כך באמצעי התקשורת השונים. ישנם גם מופעי קרקס מקומיים כמובן ששווה לבדוק.

סטנד אפ וקומדיה

אומרים שצחוק הוא בריא לאדם, אז למה לא ליהנות במופעי סטנד אפ?. זוהי דרך נהדרת לבלות ערב עם המשפחה או החברים ולצחוק כל הדרך הביתה. ישנם אומנים מוכרים יותר ומוכרים פחות, ואתם פשוט יכולים לבחור לפי הסגנון.

לסיכום, יש המון דברים שאתם יכולים ליהנות מהם לאורך כל השנה, רק צריך לפתוח את העיניים ואת האוזניים כדי לגלות אותם. אל תישארו בבית, צאו, תבלו ותיהנו מהחיים.
בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם