יתרונות מגורים בבית דיור מוגן באזור השרון

יתרונות מגורים בבית דיור מוגן באזור השרון
תהליך בחירה של בית דיור מוגן הוא לא פשוט וצריך לקחת בחשבון פרמטרים רבים כגון עלויות, גדלים של דירות, שירותים, פעילויות, צוות המקום, האוכלוסיה המתגוררת במקום, וכמובן את האזור בו ממוקם בית הדיור המוגן. 
במאמר זה נבחן את היתרונות שיש באזור השרון להציע למי שמחפש בית דיור מוגן איכותי

יתרונות של מגורים בדיור מוגן במקום מרכזי

אזור השרון נמצא במקום מעולה באמצע הדרך, במרכז הארץ והואן מרכז בו איכויות רבות למי שמעוניין באזור יפה וירוק יותר מהמרכזים העמוסים של הערים הגדולות. להלן מספר יתרונות שמציע אזור השרון למגורים בדיור מוגן:
  • מרכז: כאמור, נמצא במרכז הארץ עם תשתית כבישים ותחבורה ציבורית טובה מאוד הממשיכה להתפתח כל הזמן בקצב, ומאפשרת הגעה ויציאה בקלות ובזריזות. 
  • קרבה להכל: אזור השרון מציע קשת רחבה של כל השירותים הדרושים כולל בתי חולים, מרכזי בריאות של קופות החולים, בנקים, חנויות, קניונים, בתי קולנוע, תיאטראות, מוזיאונים, מסעדות, בתי קפה, מכללות ואוניברסיטאות. למעשה כל מה שתמצאו בערים הגדולות תמצאו גם באזור השרון. 
  • איכות חיים: סביבה ירוקה יותר ועם פחות זיהום אוויר, פחות פקקים ורעש. סביבה ירוקה ללא ספק תתרום לאיכות החיים של הדייר בבית הדיור המוגן בשרון ותשפר את בריאותו.

האם כדאי יותר לגור בדיור מוגן בעיר או מחוץ לעיר

מעבר להעדפה האישית, מי שרגיל לחיות במרכז העיר אולי יתקשה לשקול לעבור לגור מחוץ לעיר בגלל קרבה לדברים מוכרים. שינוי סביבתי יכול להיות קשה בגיל מבוגר ובעיקר בשלב בו כבר העצמאות נפגמת. לדיור מוגן אבל עוברים אנשים בעלי עצמאות מלאה תוך החלטה שקולה למצוא מקום מגורים שלא רק מסיר כל דאגה לעתיד אלא גם מאפשר גישה בו במקום לשפע של פעילויות על מנת להעשיר את חייהם. כאשר אתם בוחנים מקומות שונים למעבר לדיור מוגן, חשבו היטב מה באמת יהיה לכם טוב יותר. האם להישאר במרכז העיר עם הרעש, זיהום האוויר, הפקקים וכו' ישרו עליכם רוגע ואיכות חיים? בפאתי העיר תוכלו להנות מהטוב מכל העולמות, גם קרבה לכל דבר וגם מחייה במקום ירוק, נקי ונעים הרבה יותר, וגם בזמן הדרוש למציאת חניה במרכז העיר הילדים והנכים יוכלו להגיע אליכם בקלות, וכאן תחכה להם חניה בשפע...

מה יש לאיזור השרון להציע בתחומי הפנאי והתרבות למתגוררים בדיור מוגן

מבחינת פנאי ותרבות, אזור השרון לא צריך להחוויר מול כל אזור אחר. באזור השרון ישנן ערים רבות שכל אחת מציעה שלל תוכניות פנאי ותרבות כולל הצגות, הרצאות, חוגים, תערוכות, ירידים, מוזיקה, הופעות, פסטיבלים, תכניות השכלה למבוגרים, ספריות, מרכזים קהילתיים ועוד. באזור השרון תמצאו גם שפע מסעדות, בתי קפה, מתחמי קניות ופארקים נהדרים. מעבר לפעילויות פנאי ותרבות שאיזור השרון מציע חשוב לזכור כי בבית דיור מוגן איכותי יוצעו לכם גם שלל פעילויות במתחם בית דיור המוגן כולל הרצאות, חוגים, ספורט, שירה, נגינה, משחקים, בריכת שחיה מקורה בכל יום ויום, אך לאלו שאוהבים גם להסתובב מחוץ למתחם, יש עוד המון פעילויות נוספות באיזור. 

 דיור מוגן באזור השרון, קרבה לשירותים רפואיים איכותיים

דיור מוגן מציע שירותי בריאות בו במקום וישנם בתי דיור מוגן בהם אף קיימת מחלקה סיעודית שם ישנו רופא 24 שעות ביממה. עם זאת שניתן לקבל שירותים רפואיים בסיסיים במקום, ישנם צרכים רפואיים עבורם נדרש ביקור במרכזים רפואיים חיצוניים או בתי חולים לביצוע בדיקות שונות, ניתוחים וטיפולים מתקדמים, .ואיזור השרון מציע את כל השירותים הרפואיים הדרושים באיכות גבוהה ביותר. כמובן, לכל קופות החולים יש סניפים רבים באזור השרון וישנם גם מרכזים רפואיים גדולים כגון בית חולים מאיר הנחשב לאחד מבתי החולים הטובים בארץ (מקום שלישי על פי מבדק של משרד הבריאות), בית לווינשטיין ומרכזים רפואיים פרטיים כמו מדיקל סנטר בהרצליה פיתוח.
בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם