יתרונות המדיה החברתית לבני גיל הזהב

יתרונות המדיה החברתית לבני גיל הזהב
אתם יותר מדי מבוגרים מכדי להשתמש במדיה החברתית? אל תתנו לאף אחד להגיד לכם זאת, כי זה פשוט לא נכון, ויותר ויותר אנשים מבוגרים מוכיחים את זה בכל יום.

לא מעט סקרים מלמדים שיותר ויותר מבוגרים משתתפים במדיה החברתית, אם כי מספרם עדיין מפגר אחרי קבוצות גיל אחרות. הם מדלגים מהפייסבוק לטוויטר מהיוטיוב לאימייל… כי הם מבינים שזה כיף ושיש בפעילות זו יתרונות אמיתיים.

גם בבית דיור מוגן כדוגמת בית גיל פז, מודעים ליתרונות של המדיה החברתית ומקפידים להפעיל חוגי מחשבים שיעודדו את דיירי הבית להשתמש במחשב ובאינטרנט.

אם אתם עדיין לא משתמשים במדיה החברתית באינטרנט, הנה כמה סיבות טובות מדוע כדאי לעשות זאת, במיוחד אם אתם מתגוררים בדיור מוגן, הרחק מבני המשפחה והחברים.

מדיה חברתית מקרבת בין בני המשפחה

לא מעט מבוגרים אומרים: "הלוואי והייתי שומע לעיתים קרובות יותר מהילדים או מהנכדים שלי”. אפשר לחשוב שכאשר לכל אחד יש טלפון בכיס, ההתקשרות לאנשים מבוגרים תהיה נפוצה יותר מאי פעם. אבל, הטלפונים משמשים הרבה פחות לקיום שיחות ויותר להתקשרויות אחרות ובמיוחד למדיה החברתית.

יותר ויותר מבוגרים מבינים שאם ילכו לאן שבני המשפחה שלהם הולכים (בדרך כלל לפייסבוק), יהיה להם קל לשמור על קשר ולהתעדכן במה שקורה בחייהם של האנשים שיקרים להם. זה מקל על קשר תכוף ונוח יותר בין הדורות מאשר הטלפונים ששימשו רק לשיחות. אז, כן, הסיבה הראשונה היא – מדיה חברתית מסייעת למבוגרים להישאר קרובים לבני משפחתם.
 

שיתוף בצילומים ובוידאו במדיה החברתית

כשרוב הצילומים היום הם דיגיטליים, שיתוף בזיכרונות קל היום הרבה יותר מתמיד. זאת, בזכות המדיה החברתית. יותר ויותר תמונות משותפות בכל יום על ידי משתמשים בפייסבוק, בטוויטר ועוד. סבא וסבתא יכולים להיכנס עכשיו לאינטרנט ולראות את התמונות שצילמו הנכדים רק כמה רגעים קודם. זה נותן תחושה של קרבה שלא הייתה אפשרית כשהצילומים נשלחו בדואר.

היום, כשטלפונים רבים מגיעים לרמה של מצלמת וידאו, אנשים מצלמים הרבה יותר קטעי וידאו שמצלמים את בני המשפחה וכמו תמונות, הסרטונים מתפרסמים במהירות באינטרנט.
 

קופונים והנחות אחרות

כל אחד אוהב לחסוך כסף, ולא רק מבוגרים. מדיה חברתית מספקת הזדמנויות שמאפשרות לחסוך כסף, בין אם אלה הנחות שחברות מפרסמות על דפי הפייסבוק שלהם, קופונים שמחולקים בין משתמשי הטוויטר או עסקאות שמוצעות בקהילות אינטרנט. כלומר, מדיה חברתית יכולה להיות לא רק כיפית לאנשים מבוגרים, אלא גם רווחית.
 

שקט נפשי

מבוגר שלא חי ליד בני המשפחה עלול לגרום לחרדה לשני הצדדים, במיוחד כשהמבוגר חיי לבד בבית. כולנו שמענו על מבוגרים שנופלים בבית כשהם לבד, שחסרות להם תרופות קריטיות, או שהם מסתובבים ימים שלמים בלי אוכל – כל זאת ללא ידיעת בני המשפחה, עד שהבעיה הופכת ממש לרצינית.

המדיה החברתית מאפשרת למבוגרים ולמטפלים בהם דרך נוחה בעזרתה הם יכולים לבדוק בכל יום, או בתדירות המתאימה להם, מה שלומו של המבוגר. אפשרות זו יוצרת שקט נפשי בשני קצות התקשורת.
 

שייכות קהילתית

יש חשיבות רבה לכך שהאדם הוא חלק מקהילה, בעיקר אם מדובר במבוגרים שחיים לבד בביתם. זה יכול להיות קריטי לאדם שלא מסוגל לצאת מהבית כדי לפגוש אחרים. המדיה החברתית מספקת את ההזדמנות להתחבר לאחרים מבלי לעזוב את הבית. כלומר, המבוגר אף פעם לא יהיה לבד גם כשהוא נמצא לבדו בבית.
בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם