יום הולדת 80 – רעיונות וברכות

יום הולדת 80 – רעיונות וברכות
האם אמא או סבתא שלכם עומדת לחגוג יום הולדת 80? הנה כמה רעיונות נחמדים למתנת יום הולדת לבני ה-80 שמהם תוכלו לקבל השראה ולהפוך יום מיוחד זה ליום שלא יישכח לעולם.

אלה שמגיעים לגיל 80 בעצם סוגרים מעגל חיים שלם. או כמו שאומרים באנגלית: Been there, done that. אמנם, על פניו נראה שלבני ה-80 כבר יש הכול והם כבר חוו הכול, אבל יש עוד כמה דברים חדשים שאפשר לעשות עבורם לכבוד יום הולדתם ה-80.
 

היו ימים…

תוכלו להכין מסיבה עליזה שתחזיר את בן או בת ה-80 ואת חבריהם לימים של פעם. נגנו מוסיקה שהייתה פופולארית כשהיו צעירים כך שהמסיבה תשחזר במקצת את הימים הטובים ההם.
 

פנו זמן לצדקה

לעיתים קרובות הזדמנות למתן צדקה יכולה להיות המתנה הטובה ביותר שאפשר לקבל… תוכלו להפגיש את בן או בת ה-80 עם קשישים שלא בורכו כמוהם ולאפשר להם לשוחח ולעודד ואולי גם להגיש להם פרוסת עוגת יום הולדת טעימה. אפרופו עוגת יום הולדת, תוכלו לאסוף את כל הנכדים לבילוי של זמן איכותי בלעדי עם הסבא או הסבתא (אפילו בלי אורחים נוספים), להכין לאירוע פינוקים ועוגת יום הולדת טעימה. אין ספק שהנכדים והסבים יאהבו את המחווה ויזכרו את היום הזה לנצח.
 

עזרו להם להגשים חלומות

אם הם עדיין לא הגשימו את כל חלומותיהם, אולי יום הולדת 80 הוא ההזדמנות הנדירה והחד פעמית לעשות זאת. בקשו ממנו או ממנה לרשום על פתק את כל החלומות והמשאלות שטרם התממשו ונסו לגרום להם להשיגם. אם הם מבקשים לתקן ולשפר יחסים עם מישהו, זה הזמן לעשות זאת. אם הם נורא רוצים לבקר במקום מסוים, זה הזמן לנסוע לשם. עודדו אותם לנסות את כל הדברים שתמיד חלמו לעשות, ולא עשו עדיין.
 

טיול חוויתי

אם מדובר ביום הולדת 80 של סבא או סבתא דתיים, אפשר לקחת אותם לטיול במקומות חשובים ליהדות בארץ ולבקש מהם לתעד את החוויות שעברו במהלך הטיול. תופתעו עד כמה גם בני 80, ממש כמו ילדים צעירים, נהנים לצאת מהבית, לטייל ולחוות חוויות חדשות. בבית גיל פז נוהגים לארגן טיולים בארץ לדיירי הבית מתוך ראיית חשיבותה של היציאה מהשגרה ושל איסוף חוויות חדשות לחיוניות ולשמחת החיים של האדם.
 

תודה על היותך כאן

יידעו את בן או בת ה-80 עד כמה אתם אסירי תודה על האהבה והטיפול שהם העניקו ועודם מעניקים לכם. הודו להם בכל לב. תוכלו לאפות עבורם עוגה מיוחדת, או להכין סרטון שיכלול קטעי וידיאו של בני המשפחה כשעדיין הייתם ילדים. תוכלו ליצור גם מתנה שמורכבת מקולאז’ של תמונות שמכיל את כל האנשים החשובים בחייהם ואת הזיכרונות היקרים מאותם ימים בהם היו אנשים צעירים.
 

באיזו שנה מדובר?

תוכלו להכין מתנה בלתי נשכחת שתייצג את השנה המיוחדת שבה חל יום ההולדת ה-80. הכינו לוח שנה שנמשך שנה שלמה ומשתרע עד ליום ההולדת ה-81. כל עמוד בלוח השנה מייצג חודש שבו תציגו למשל, את השחקנים האהובים עליהם, או המקומות בהם אהבו לבקר כשהיו צעירים, את התצלומים שלהם מבית הספר התיכון או מהאוניברסיטה. תוכלו גם להוסיף תמונות מיום החתונה שלהם, מהולדתו של הילד הבכור, או מסיום הלימודים. יש אפשרויות רבות שיספיקו לכם כדי למלא 12 עמודים של לוח שנה בלתי נשכח.
 
בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם