טיפולי אנטי אייג'ינג לעור בוגר

טיפולי אנטי אייג'ינג לעור בוגר
ההזדקנות היא תהליך טבעי שביטויה הפיזי נראה בעיקר על פני העור והשיער שלנו. העור שלנו יציג לראווה את אורך חיינו, כמה נחשפנו לשמש, לים, לזיהום אוויר, האם אכלנו בצורה מאוזנת, ועוד מאפיינים רבים. הקמטים יבטאו ויעמיקו את הבעות פנינו. טיפולי אנטי אייג'ינג לעור באים לספק מענה להאטה בתהליך הזדקנות העור וגם בגיל מבוגר יש מה לעשות על מנת לשפר ולו במעט את המראה – למי שזה מפריע לו.

באילו בעיות ניתן לטפל בטיפולי אנטי אייג'ינג

טיפולי אנטי אייג'ינג לעור נותנים מענה בעיקר לקמטים שנוצרו ולהאטת העמקתם. כמו כן הטיפולים מסייעים בשמירה על לחות עור נאותה ובכך מקטינים תופעות של יובש, גרד ועוד. לא מדובר כאן בטיפולים קוסמטיים עמוקים או ניתוחים פלסטיים אלא בשימוש בתכשירים שונים המכילים חומרים שונים שאמורים לסייע בשמירה על העור במצב הטוב ביותר. ניתן גם לשלב מכשירים שונים אצל קוסמטיקאיות (מומלץ לבחור קוסמטיקאית פרה-רפואית בעלת ידע מעמיק יותר ויכולת להשתמש בחומרים פעילים מקצועיים ובכך להגדיל את הסיכויים להצלחת הטיפולים). המכשירים יכולים לסייע בהחדרה נכונה יותר של התכשירים, למשל בעזרת גלי רדיו, ועל כך בהמשך. 

מהם החומרים הפעילים בתכשירים השונים

התכשירים הניתנים לרכישה נחלקים בין אלה שניתן לקנות ברשתות פארם שונות (ללא מרשם) ויכולים להכיל חומרים שונים אך בריכוזים נמוכים יחסית והם נחשבים בטוחים לשימוש ביתי. החומרים הנמצאים בשימוש אצל קוסמטיקאיות (ועל אחת כמה וכמה אצל קוסמטיקאיות פרה-רפואיות) מכילים חומרים בריכוזים גבוהים יותר והשפעתם יכולה להיות יעילה יותר (אם כי גם יכולים להתלוות אליהם תופעות לוואי עם שימוש לא נכון). 
כהערה, באופן כללי יש להיזהר מתכשירים ברכישה אינטרנטית במיוחד ממדינות בהן אין תקנים מחמירים כמו בישראל, אירופה וארה"ב. תכשירים יכולים להכיל חומרים שונים ורבים אך העיקריים הם:
  • חומצות גליקוליות, לקטיות, סיליציות: משפחה של חומרים חומצתיים אשר הוכחו כיעילים בטיפול אנטי אייג'ינג של העור. החומצות מדרבנות את תהליך חידוש העור עם פינוי תאי עור מתים ויצירת תאי עור חדשים. טיפול עם חומרים אלה בדרך מתבצע אצל קוסמטיקאית אשר יודעת להתאים את החומר והריכוז הנכון בהתאם לסוג ומצב העור שלכם, אך ישנם גם תכשירי טיפול ביתיים המכילים חומרים אלו בריכוזים נמוכים יותר.
  • רטינול: חומר בעל השפעה על חידוש העור והקטנת הקמטים. ניתן למצוא את החומר בקרמים שונים, בנוזלים ומסכות פנים בריכוזים משתנים. לרוב מומלץ להשתמש בחומר כקרם לילה לאחר מריחת סרום מתאים.
  • חומצה היאלרונית: חומר שנמצא בשימוש רחב יחסית, הנמצא בקרמים שונים וניתן גם להזרקה ישירות לתוך העור. החומר הנמצא בחומצה זו למעשה קיים באופן טבעי בעור שלנו, אך ריכוזו הולך ופוחת עם השנים והסברה היא שירידה בריכוז חומר זה בעור היא אחת האחראיות העיקריות להיווצרות קמטים וריפיון העור. 

טיפול אנטי אייג'ינג אצל קוסמטיקאית

כאמור, אצל קוסמטיקאית או קוסמטיקאית פרה-רפואית, ניתן לקבל טיפולים מעמיקים יותר, הן בזכות הטכניקות השונות, הידע לאבחון והתאמת חומרים בריכוזים הנכונים למצב העור שלכם, וכן היכולת להשתמש בריכוזים של חומרים גבוהים יותר ובחומרים שרק אצלן ניתן לטפל בהם (כלומר שלא ניתנים לרכישה ומצריכים הסמכה מתאימה לשימוש).
כמו כן קוסמטיקאיות יכולות לעשות שימוש במכשירים מיוחדים העושים שימוש בחום או קור לדוגמה להחדרת החומרים השונים או להזריק חומרים ישירות למקומות מסוימים בעור (אלה המותרים להן להזרקה) ובכך לחזק ולהעצים את הטיפול, הכל כדי לתת תוצאה מספקת ללקוחותיהן.  

טיפולי אנטי אייג'ינג ביתיים

ניתן גם לטפל בעצמכם בבית ולבצע טיפול אנטי אייג'ינג במו ידיכם. חשוב אבל לנהוג במשנה זהירות, במיוחד בגיל מבוגר, ולא להשתמש בחומרים שמקורם ותכולתם לא ברורה, גם אם חברים המליצו.
לא מומלץ להשתמש בחומרים חזקים מדי, למשל מסירי איפור מסוימים יכולים להיות מצוינים בגיל צעיר אבל לא בגיל מבוגר. מומלץ גם להגן על העור שלכם עם חשיפה לשמש בעזרת תכשירים מתאימים שיכולים לסנן קרני UV בצורה אפקטיבית. לגבי תכשירים שונים, חשוב ומומלץ להתייעץ, מה שמתאים לאחד לא בהכרח יתאים לשני, לכל אחד יש סוג עור שונה ותופעות שונות בעור בגיל מבוגר. אמנם תכשירים שונים נמרחים רק על העור, אבל דרך העור הם יכולים גם להיכנס לזרם הדם וכך לגרום לתופעות שונות בהתאם למצבכם, התרופות שאתם נוטלים ועוד. 
בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם