טיולי גיל הזהב

טיולי גיל הזהב
טיולים של בני גיל הזהב מאפשרים לגמלאים לקבל השקפה חדשה ורעננה על החיים. חלפו הימים שבהם התעוררתם בבוקר כדי לנסוע לעבוד במשרד. שוב אין צורך לכוון את השעון כדי להתעורר בזמן ואתם כבר לא מקבלים פקודות ממישהו אחר. במקום זאת, אתם חופשיים לעלות על מטוס או להזמין שיט יוקרתי בים וסוף סוף ליהנות מהחיים במלואם.

ניתן להזמין טיולים שמיועדים לבני גיל הזהב אצל סוכן הנסיעות, או למצוא עסקאות מפורטות באינטרנט, בפרסומים שונים ובעיתון. בעידן המודרני של היום אפשר לצאת לטיולים שמיועדים לאוכלוסייה המבוגרת כמעט בכל מקום על פני כדור הארץ.

זאת ועוד, את החשיבות של לימוד מידע חדש ואיסוף חוויות והתרגשויות באמצעות טיולים, רואות גם הנהלות הדיור המוגן שנוהגות לארגן לדיירים טיולים ברחבי הארץ. בבית גיל פז, לדוגמה, הדיירים מוזמנים בחודש מאי לטיול בציפורי ובבית שערים.

בישראל, כמו גם בארצות הברית, סוכנויות הנסיעות מודעות לרצון של המבוגרים לטייל. לכן, הן משתדלות להתאים חבילות נופש אישיות למבוגרים מעל גיל 50, כולל סידורי תחבורה, בידור, ארוחות, לינה וסיורים.
 

3 טיפים לנוסע המבוגר

1. לתכנן את הנסיעה מראש

למבוגרים, הדרך המושלמת להתחיל בנסיעה היא לתכנן אותה מראש. רבים מבני גיל הזהב יודעים שהם רוצים לנסוע, אבל לא תמיד יודעים לאן לגשת כדי לבצע את הנסיעה. אין הכרח להסתמך דווקא על עצותיהם של סוכני הנסיעות שלפעמים מפעילים לחץ ומחליטים במקומכם. במקום זאת, היו מעט פרואקטיבים וערכו מחקר משלכם על נסיעות ליעדים אפשריים.

אם אתם רוצים רק להירגע – יש חופים טרופיים שקטים בעולם שאין בהם המוני תיירים. תוכלו לבקר בחופי דרום מזרח אסיה ולהישאר חודש ימים במקום במחירים זולים מאד.

האם אתם רוצים ללמוד מלאכה מסוימת או להתנדב למען ילדים בחו”ל בתמורה ללינה? אולי אתם אוהבים לדוג במים עמוקים או לצלול? מצאו את המקום המושלם עבורכם, ואז התחילו לחפש סיורים שמיועדים למבוגרים שיכולים לספק את הדרישות שלכם. תוכלו גם ליצור לעצמכם מסלול נסיעה משלכם ולחפש את הכרטיסים הזולים ביותר לנסיעה.
מבוגרים נוסעים ליעדים רבים ברחבי העולם. כך גם מבוגרים נכים… כך שאין לכם שום תירוץ לא לצאת ולטייל בעולם.

2. לנצל את היתרון של טיולים לגיל השלישי

עבור אלה שלא הרבו לטייל בעבר, או שפשוט לא רוצים לתכנן לעצמם את הנסיעה, טיולים מאורגנים למבוגרים הם מושלמים.
חבילות נופש לגיל השלישי מגיעות בדרך כלל על מגש של כסף ומאפשרות למבוגרים לקבל הכול מבלי להתאמץ. עליהם לדאוג רק לאריזת הבגדים, קרם השיזוף והמצלמה. חבילת הנופש כוללת מדריך צמוד, כרטיסי טיסות וסידורי ארוחות, לינה, ביקור באתרים ועוד.

3. דאגו לביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות לאנשים מבוגרים צריך להיות בראש הרשימה של כל מבוגר. בשום אופן אל תצאו לטייל מבלי שתהיו מבוטחים.
יש תחרות רבה בענף הביטוח למבוגרים, לכן ייתכן שהמחירים יהיו זולים יותר ממה שאתם משערים. נסו למצוא את חבילת ביטוח הנסיעות שמיועדת במיוחד למטיילים מבוגרים.

שלושה טיפים אלה יכולים להקל על כל מטייל מבוגר. כמובן שהדברים תלויים גם באישיות, בזמן ובסכום הכסף שעומד לרשותכם.
יש אנשים שתמיד יעדיפו את הנוחיות של הטיול המאורגן, בעוד שאחרים יעדיפו להיות יותר הרפתקניים ולחוות חוויות פחות שגרתיות.
 
בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם