חזרה למעגל הפנויים פנויות לאחר שנים רבות ללא בן זוג

חזרה למעגל הפנויים פנויות לאחר שנים רבות ללא בן זוג
אם הגעתם לגיל מבוגר לאחר שנים רבות שחייתם לבד בעקבות גירושין או מות בן או בת הזוג, ואתם רוצים לחוות שוב זוגיות, מאמר זה הוא עבורכם.

איך יודעים אם מוכנים לקשר זוגי חדש בגיל מבוגר

אתם בטח תוהים לעצמכם איך זה יהיה. הרי כל השנים חייתם עם אדם שהיה קרוב אליכם במיוחד, עברתם חוויות יחדיו, ואז קרה דבר ונפרדו דרככם. אם התגרשתם, כנראה שהייתה לכך סיבה טובה והמוכנות לקשר חדש תהיה טובה יותר. אם חס וחלילה מדובר במוות פתאומי או מוות בעקבות מחלה של בן או בת הזוג, הקושי גדול יותר, שכן לא הייתה כוונה להיפרד וככל הנראה עדיין ישנם רגשות עזים כלפי הנפטר.
אז השאלה הגדולה היא – האם אתם מוכנים לזה? שאלו את עצמכם האם טוב לכם כאשר אתם לבד, או שהייתם מעדיפים לחיות בזוגיות מחייבת לטווח ארוך. גם יכול להיות שתעדיפו להכיר אנשים חדשים אבל ללא צורך בהתחייבות אחד לשני.
רבים משלימים עם מצבם, ומוצאים עצמם מוקפים חברים טובים ועוסקים בפעילויות שונות, כך שהבדידות כמעט לא מורגשת. אך עדיין לפעמים הלב נצבט כאשר רואים זוג ותיק מחובק או מבלה יחד. כנראה שעדיין קיים בכם הצורך הזה לקרבה יותר אינטימית.

איך מכירים בן או בת זוג חדשים בגיל מבוגר

יש כמה דרכים למצוא זוגיות חדשה:

דרך חברים

שיטת "חבר מביא חבר" עובדת הרבה פעמים גם בתחום הזוגיות. אם יש לכם חברים טובים שאתם סומכים עליהם, הם יוכלו לשדך לכם חברים אחרים שלהם או מכרים. סבירות גבוהה שגם להם יש חברים אחרים שיוכלו להתאים לכם מבחינת המנטליות, הגיל ותחומי העניין. אל תהססו להצטרף ליציאה משותפת של החברים שלכם עם החברים שלהם. זוהי דרך מצוינת להכיר בני זוג פוטנציאליים.

דרך אתרי היכרויות באינטרנט

אם אתם מכירים את תחום האינטרנט, תוכלו להיעזר בו ולהירשם לאתרי היכרויות המיועדים לגיל המבוגר. תתפלאו למצוא שאנשים רבים נמצאים במצבכם ומחפשים זוגיות חדשה ומישהו לבלות אתו.
באתרי האינטרנט תוכלו להגדיר פרופיל אישי בו תספרו על עצמכם ותצרפו תמונה. תהיה לכם תיבת הודעות בה תצפו במסרים שישלחו אליכם על ידי גולשים אחרים ומשם תבחרו עם מי להתחיל קשר. גם אתם תוכלו לשלוח מסרים לאנשים אחרים והם יבחרו אם להתחיל אתכם בקשר.
שימו לב שמומלץ לשמור על פרטיות ולא לפרסם את מספר הטלפון שלכם, אלא אם כן בחרתם להמשיך את הקשר עם מישהו, ואז שלחו לו או לה את הטלפון באופן פרטי.

חוגים ופעילויות קבוצתיות

יציאה לפעילויות קבוצתיות כגון חוגים או טיולים היא עוד דרך להכיר אנשים שיכולים להפוך לבני זוג. עצם ההשתתפות בפעילות כזו או אחרת, מעידה על תחומי עניין משותפים לדוגמה – אם אתם משתתפים בחוג עבודות יד למשל, יהיו אתכם בחוג אנשים נוספים בעלי עניין בעבודות יד. זו התחלה טובה לשיחה על הנושא, ומשם אפשר תמיד לגלוש לנושאים אחרים. בנוסף סביר להניח שהם גם מתגוררים באזור, מה שיקל על קיום קשר זוגי.
פעילות קבוצתית נוספת היא טיולים מאורגנים – גם כאן תשמחו למצוא אנשים כמוכם שאוהבים לטייל וללמוד דברים חדשים. כמובן שמדובר על טיולים בארץ או בחוץ לארץ. בטיול מאורגן, אתם לא צריכים לדאוג לכלום – פשוט מגיעים ונהנים. אפשר להכיר אנשים חדשים תוך כדי הנסיעה, בזמן העצירה לארוחת צהריים וכדומה.
גם ימי עיון והרצאות, לדוגמה במוזיאונים, יכולים לחבר אתכם עם אנשים חדשים המתעניינים באותם נושאים כמוכם. אחרת הם לא היו מגיעים ליום העיון.

זוגיות חדשה בדיור מוגן

במידה ועברתם להתגורר בבית דיור מוגן, תוכלו לנצל את המרחב ואת חיי הקהילה להכרות טובה יותר עם בני זוג פוטנציאליים. החיים בבית דיור מוגן מאפשרים ליהנות מכל האפשרויות שצוינו מעלה במקום אחד:
חברים: אם אתם חדשים במקום, תוכלו להכיר חברים חדשים שיכירו לכם חברים אחרים שלהם (בין אם מבית הדיור המוגן, ובין אם מחוצה לו).
חוגים: בתי דיור מוגן מציעים תכנית חוגים עשירה בתחומים רבים, ושם תוכלו להכיר אנשים בעלי תחומי עניין דומים.
טיולים: מדי פעם יוצאים לטיולים משותפים ואם אתם אוהבים את סוג הפעילות הזה – תשמחו לדעת שגם השכנים שלכם אוהבים...
הרצאות: גם כאן – תחומי העניין הם בסיס מצוין להיכרויות חדשות ובתי דיור מוגן מספקים גם פעילויות אלה.
אתרי אינטרנט: בין אם אתם יודעים להשתמש במחשב ובאינטרנט ובין אם לא, תוכלו להשתמש בתשתיות בדיור המוגן, ואף לקבל הדרכה מהצוות כיצד לעשות זאת.
בנוסף לכל אלו, תמצאו בדיור המוגן גם פעילויות קבוצתיות נוספות כגון שירה בציבור, פעילויות התנדבותיות למען הקהילה ועוד.

אז אם החלטתם שזה הזמן להכיר מישהו או מישהי חדשים, אתם יודעים מהיכן להתחיל. רק בחרו את הדרך המתאימה לכם, ומצאו לכם אהבה חדשה. אם אתם כבר פעילים בחוגים, טיולים וכדומה, אולי פתאום תסתכלו אחרת על השותפים שלכם לפעילויות ותזמינו מישהו לדייט.

 
בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:
    

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם