חוגים חדשים בבית גיל פז

חוגים חדשים בבית גיל פז
פעילות גופנית חשובה לשמירה על הבריאות בכל שלבי החיים, ובמיוחד בגיל השלישי. כיום, אנו יודעים כי פעילות גופנית מתונה, מספר פעמים בשבוע, יכולה לסייע לשמירה על צפיפות העצם, על טווחי תנועה, על יכולות קוגניטיביות ועוד. תוצאות הפעילות הגופנית מורגשות בכל היבטי החיים ומאפשרות איכות חיים משופרת ועצמאות אישית. כמו כן, בנוסף ליתרונות הבריאותיים הרבים, אורח חיים פעיל, בו משולבות פעילויות רבות ומגוונות פשוט מהנה. לא לחינם נוהגים להגיד "נפש בריאה בגוף בריא”. על כן, אנו בבית דיור מוגן גיל פז מציעים לדיירינו קשת רחבה של פעילויות גופניות מגוונות, בשלל רמות.

בין חוגי הפעילות הגופנית בבית גיל פז

  • התעמלות על כיסאות
  • התעמלות על מזרנים
  • פלדנקרייז
  • צי’קונג
  • ריקודי עם וריקודי שורות
  • יוגה
  • התעמלות במים
  • התעמלות בונה עצם
ועוד

כמו כן, להנאת הדיירים, וכדי לרענן את העניינים, אנו שמחים לספר על שני חוגים חדשים:

חוג דרמס אלייב – לתופף לחיים

דראמס אלייב הוא הלהיט החדש בתחום הפעילות האירובית ומשלב פעילות גופנית, חוש קצב וקואורדינציה. במהלך האימון מתופפים המתאמנים והמתאמנות על כדורי פיטבול גדולים לצלילי מוסיקה קצבית. כדורי הפיטבול מוצבים על מעמד, וכל המתעמלים והמתעמלות מצוידים בזוג מקלות תיפוף. כדור הפיטבול הרך סופג את זעזוע התנועה, אך מספק הנאה וחוויה של קצב ותנועה. הדראמס אלייב מפעיל את כל הגוף באופן טבעי ובריא, ללא זעזועים או תנועות לא אינטואיטיביות. על כן הוא מתאים למתאמנים בכל מעגלי החייים. שילובו של האימון עם מוסיקה מהנה מעודד תחושת שחרור ואופוריה, כך שכל אימון מסתיים בתחושת סיפוק ובחיוך רחב.
 

חוג הליכה – צעדה פעמיים בשבוע

ההליכה טובה לא רק לשמירה על הכושר הגופני, אלא גם לשיפור סיבולת לב-ריאה, להורדת לחץ הדם, להפחתת הכולסטרול ולהפגת מתחים. יתרונה של ההליכה, הוא שהיא מפעילה את כל הגוף, ועושה זאת בצורה מתונה, ללא זעזועים מיותרים, תוך שמירה על נשימה סדירה ועל דופק מוגבר אך תקין. הליכה מתונה מאפשרת לכם ליהנות מכל היתרונות של פעילות גופנית, ללא הסכנות הנלוות לפעילות מאומצת יתר על המידה.

בנוסף ליתרונות הפיזיולוגיים של ההליכה, פעילות זו מקושרת לשלל יתרונות נלווים, כגון שמירה על כישורים קוגניטיביים, שיפור השינה ואיכותה, שמירה על המשקל ורשימת היתרונות עוד ארוכה. אבל לפני הכול צעידה, משותפת היא פעילות מהנה, והכי כיף לעשות אותה יחד. על כן, בחוג ההליכה שלנו נצא להליכה פעמיים בשבוע ונשמור על הבריאות והכושר ביחד!

כל הפעילויות הגופניות בבית אבות גיל פז מועברות על ידי מדריכים ומדריכות מקצועיים, תוך התחשבות ביכולת של כל המתרגלים.

בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם