דיור מוגן למבוגרים עצמאיים

דיור מוגן למבוגרים עצמאיים
ככל שתוחלת החיים עולה, יש צורך למצוא פתרונות דיור עם שירותים מתקדמים לאוכלוסיה המבוגרת על מנת שיוכלו ליהנות מהשנים הללו באופן מיטבי, לאחר שעבדו רוב חייהם.
המבוגרים כיום, הם הרבה יותר פעילים ובריאים מהמבוגרים בדורות קודמים, מה שמותיר להם לאחר היציאה לפנסיה עוד כ-20-30 שנים של חיים מלאים. לכן, יש גם חיפוש מצידם למקום מחיה הממלא את כל הצרכים, בין אם מדובר על ביטחון, פנאי, בריאות, חברה וכדומה.

האם דיור מוגן נועד למבוגרים עצמאיים בלבד?

דיור מוגן הוא מתחם מגורים המציע דירות למבוגרים עצמאיים לגמרי, למרות שיש בתי דיור מוגן המציעים גם מחלקות נוספות למבוגרים תשושי נפש ולמבוגרים סיעודיים. עדיין, הרוב המאכלס את בתי הדיור המוגן הוא מבוגרים עצמאיים לגמרי, המסוגלים לדאוג לעצמם, או כאלה המלווים על ידי מטפלים, אך לא נחשבים סיעודיים.
הדירות מאובזרות בכל אביזרי הבטיחות למבוגרים (מעקות, ריצוף נגד החלקה בחדר הרחצה, לחצן מצוקה ועוד), ובמתחם מוצעים שירותים מקיפים כגון מרפאה, חדר כושר, בריכה (לא בכל מקום), חדר אוכל, חדרי חוגים, אולם להרצאות ועוד. הדיירים יכולים להגיע לכל מקום בכוחות עצמם והם מקבלים איכות חיים ברמה גבוהה מאוד. 

כדאיות המעבר לדיור מוגן עבור מבוגרים עצמאיים

אתם בטח שואלים את עצמכם - אם המבוגר הוא עצמאי לגמרי, מה היתרון של בית דיור מוגן עבורו? הרי הוא גר בדירה או בית משלו, הולך וחוזר לסידורים או לבילויים בעצמו ודואג לעצמו בכל תחומי החיים. הנה התשובה: כאשר מבוגר עובר לבית דיור מוגן, הוא מקבל קודם לכל ביטחון, כיוון שהמתחם הוא סגור ומאובטח. מעבר לביטחון, כמעט כל השירותים ופעילויות הפנאי קיימים במתחם, מה שמאפשר לדייר ליהנות מהכל במתחם אחד ללא צורך בנסיעות ובדאגה לסידורים. הנה מספר דוגמאות:
  • חוגים: הדייר יכול להשתתף בכל חוג שמתקיים במתחם, ללא צורך בהרשמה ובתשלום נוסף
  • מרפאה: במתחם קיימת מרפאה המספקת שירותים בסיסיים לדיירים
  • מתחם כושר ובריכה: כל הדיירים יכולים להשתמש בחדר הכושר ובבריכה על מנת לשמור על עצמם, ללא צורך בתשלום נוסף
  • חדר אוכל: הדייר יכול לקבל ארוחות חמות ומאוזנות המותאמות לצרכי הגיל השלישי. השימוש בחדר האוכל תלוי בחבילת השירותים שנבחרה
  • תרבות: בבתי הדיור המוגן הדיירים מוזמנים באופן יום יומי להרצאות ולאירועי תרבות מגוונים. אין צורך להירשם במיוחד - פשוט להגיע
  • סופר מרקט: בחלק ממתחמי הדיור המוגן קיימת חנות הפתוחה לרווחת הדיירים בלבד שם ניתן לרכוש מוצרי מכולת וסופר
  • שירותים חיצוניים: שירותים אלו כוללים שירותי בנקאות של הבנקים הגדולים, שען, בזארים שונים ועוד
  • שירותי אחזקה: דיירי המתחם מקבלים שירותי אחזקה וניקיון לדירותיהם. אין צורך לחפש בעלי מקצוע לתיקונים ולהתמקח על מחיר - פשוט מרימים טלפון ומבקשים את השירות הרלוונטי. כמו כן, הדיירים מקבלים שירות ניקיון לדירה פעם בשבוע באופן קבוע.

המלצה על דיור מוגן לעצמאיים

בישראל קיימים לא מעט בתי דיור מוגן, הפזורים ברחבי הארץ. על מנת לבחור בית דיור מוגן, מומלץ ליצור קשר עם כמה מהם (אשר עומדים בקריטריונים שלכם מבחינת המיקום, השירותים, הדירה המוצעת, המתקנים וכדומה) ולבוא לראות את המקום.
את הרשימה הראשונית של בתי הדיור המוגן, כדאי לאסוף לאחר שדיברתם עם חברים המתגוררים בדיור מוגן שאתם סומכים עליהם, וגם לאחר שביקרתם באתרי אינטרנט ואהבתם את התמונות ואת המצע.
בבית גיל פז, תוכלו גם לבוא להתארח למספר ימים על מנת להרגיש מקרוב איך זה לחיות בבית דיור מוגן. בית גיל פז הוא בית דיור מוגן הנמצא בכפר סבא באזור השרון, ומציע שירותים ברמת גבוהה מאוד לדיירים. במקום תוכלו למצוא חדר כושר, בירכה, חדר ספא, מספרה, מרכול, שפע פעילויות (הרצאות, חוגים, מופעים, טיולים ועוד - לחצו כאן למעבר ללוח הפעילויות שלנו), מרפאה, סופר מרקט, שירותי כביסה וניקיון, הסעות, ספריה, חדר אוכל ועוד.
אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 09-7662626 או דרך טופס צור קשר ולהגיע לביקור או לאירוח. מבטיחים לכם שתיהנו מכל רגע.
בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם