דיור מוגן השוואת מחירים

דיור מוגן השוואת מחירים
היצע בתי הדיור המוגן בישראל הולך ומתרחב כל הזמן בזכות הפופולריות הגוברת שלו כפתרון מעולה להמשך חיים ואף שיפור חיים בגיל מבוגר. אם פעם היו מחכים לזמן בו כבר לא ניתן לחיות עצמאית בבית ורק אז עוברים לבית אבות בלית ברירה, כיום עוברים לבית דיור מוגן עוד בזמן שישנה עצמאות מלאה כדי לזכות בחיים מלאים ובטוחים הרבה יותר, ולהסיר את אחת הדאגות העיקריות המטרידות את בני הגיל המבוגר ובני משפחתם: "מה יקרה כש…". 
עם המעבר לבית דיור מוגן יורדות רוב הדאגות הקשורות בחיי היום-יום  ורק נשאר ליהנות. אז אם אתם הגעתם לשלב בו אתם מתחילים לחפש דיור מוגן (וכדאי להתארגן מוקדם ככל האפשר ולא לחכות לרגע האחרון), ריכזנו עבורכם מספר עצות שיסייעו לכם בתהליך בחירת דיור המוגן דרך אחד ההיבטים החשובים - מחיר. 

דיור מוגן - השוואת מחיר לפי אזור

כיום בתי דיור מוגן פרוסים בכל רחבי הארץ ובאזורים שונים למדי. ישנם כאלה הנמצאים במרכזי ערים, כאלה הנמצאים באזורי טבע ואחרים על גבול הערים הגדולות המשלבים ירוק עם נגישות גבוהה לעיר ולכל מה שיש לה להציע. אמנם, ברוב בתי הדיור המוגן האיכותיים, תוכלו ליהנות מקשת רחבה מאוד של שירותים ופעילויות, ואם רוצים בכך, ניתן להישאר במתחם בלי לצאת ממנו מבחינת העניין, אך בכל זאת כדאי לתת מחשבה לאזור בו ממוקם הדיור המוגן. אולי אתם מעדיפים לבחור בדיור מוגן הנמצא בקרבת אזור המגורים הקיים שלכם כך שתשארו בסביבה מוכרת, ושהחברים והמשפחה יוכלו להמשיך לבקר אתכם בקלות. אולי, אתם מעוניינים לשנות מקום, למשל אתם רוצים לעבור ממרכז העיר ההומה לסביבה ירוקה יותר אך בעלת נגישות גבוהה, כך שתוכלו גם לצאת ממנו בקלות ולהגיע לכל מקום רצוי וגם שהמשפחה תוכל להגיע אליכם לביקור בקלות . 
כך או כך, כדאי לחשוב היטב על מה אתם רוצים וצריכים ולא רק להתרשם מהיופי של המתחם והשירותים המוצעים בו. בית הדיור המוגן יהיה ביתכם לשנים רבות כך שחשוב שבאמת תרגישו בו בבית. 
באופן כללי, מחירי דיור מוגן די מקבילים למחירי הדיור בכל רחבי הארץ בכך שהם יהיו יותר יקרים במרכז הארץ ופחות יקרים בפריפריה. 
 
רוצים לדעת כמה יעלה לכם לעבור לגור בדיור מוגן בית גיל פז? התשובה תפתיע אתכם.
לחצו כאן למעבר אל מחשבון דיור מוגן

השוואת מחירים לפי מגוון השירותים בדיור מוגן

את השירותים הבסיסיים בדרך כלל תוכלו למצוא בכל בית דיור מוגן, בדיוק כמו שאתם מצפים לרמת שירותים בסיסיים בכל בית מלון. אבל כמו עם בתי מלון, לא כל מלונות החמישה כוכבים מספקים איכות שירות שווה. לכן חשוב ביותר, לבדוק היטב את היקף ורמת הפעילויות והשירותים הניתנים כחלק מהסל הכלול בתשלום החודשי וכן מהן העלויות שלא כלולות בסל. בחלק מהמקומות, הרוב הגדול כלול, ובמקומות אחרים רק חלק מהשירותים כלולים. אולי התשלום החודשי הנמוך יותר בסוף יעלה לכם הרבה יותר אם צריך לשלם בנוסף על כל מיני פעילויות בהן תהיו מעוניינים להשתתף. אולי התשלום החודשי על פניו גבוה יותר אבל הוא כולל הרבה יותר דברים כך שלא תצטרכו לשלם עוד בהמשך וזה מסתכם בעלות סופית נמוכה יותר? כמובן שגם יש לבחון את איכות השירותים והפעילויות בתמורה לכסף שלכם. ייתכנו הבדלים לא קטנים באיכות בין מקום למקום כך שכדאי לבדוק זאת. אפשר לשוחח עם דיירים קיימים למלש כדי לקבל חוות דעת  מהם, לבקר בדיור המוגן בו אתם מעוניינים ולבדוק את כל המתקנים, להתרשם מצוות העובדים במקום, לטעום את האוכל ועוד. כל זאת כפוף כמובן לאורח החיים שלכם ולציפיות.

השוואת מחיר בדיור מוגן לפי סוג דירה

סוג הדירה, גודלה, איכותה - כל אלה משפיעים על המחיר בדיוק כמו ברכישת כל דירה אחרת. בדיור מוגן, לרוב קיים היצע של דירות בגדלים שונים החל מדירות חדר ועד שלושה חדרים. הבחירה בגודל הדירה תלויה כמובן בצרכים שלכם ובתקציב שלכם. ככל שהדירה תהיה גדולה יותר כך עלות הפיקדון תהיה גבוהה יותר. אבל לא מספיק לחשוב על מטר רבוע כבסיס להחלטה והשוואת מחיר, צריך לבחון את איכות הגימור ומידת ההתאמה של הדירה לחיים בגיל מבוגר. כמו כן כדאי לבדוק שקיים מטבח פרקטי, חדר אמבטיה מאובזר ונוח לשימוש, לחצני מצוקה, מיזוג אוויר, אינטרנט וכבלים, ארונות ועוד. ישנם מקומות בהם מאפשרים גם לבצע שינויים ולעצב את הדירה לפי טעמכם. בנוסף, יהיו דירות עם נוף כזה או אחר, בחזית ובעורף ועוד, דברים שגם להם יש השפעה על מחיר הפיקדון עבור הדירה בדיור המוגן.

השוואת מחיר מול פיקדון

גובה הפיקדון הנדרש עם הכניסה לבית דיור מוגן (עבור הדירה שבחרתם) משתנה כמובן על פי אזור, איכות הדיור המוגן והתכנית בה אתם בוחרים. פיקדון מלא, חלקי, ללא פיקדון, הן כולן אפשרויות הקיימות ברוב בתי הדיור המוגן, אבל חשוב להבין שפיקדון מופחת אינו הנחה. הוא פשוט מסלול שונה המיועד לאלה שאין ברשותם סכום פיקדון מלא זמין בשלב הכניסה לדיור המוגן. את ההפרש, הסכום המופחת מהפיקדון עדיין תצטרכו לשלם כך שהוא יגולם ויתווסף לתשלום החודשי אותו תשלמו עבור השירותים והפעילויות השונות במקום. במילים אחרות, ככל שתבחרו בפיקדון מופחת יותר, כך התשלום החודשי יגדל בהתאם. לכן חשוב לבחון היטב את המסלולים השונים המוצעים לכם לא רק לפי גובה הפיקדון אלא גם לפי גובה התשלום החודשי.
בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם