דיור מוגן בשרון במרכז או בצפון - מה הבדלי המחירים?

דיור מוגן בשרון במרכז או בצפון - מה הבדלי המחירים?
כאשר באים לבחור בית דיור מוגן, האם קיימים הבדלים מהותיים במחירים בהתאם לאזור בו נמצא בית הדיור המוגן? מהי חשיבות המיקום של בית הדיור המוגן? האם המחיר הוא זה שקובע באיזה בית דיור מוגן תבחרו? כל אלה הן שאלות נפוצות, שכל מי שמחפש בית דיור מוגן ישאל את עצמו, ובמאמר זה ננסה לספק תשובות כדי להקל על ההחלטה שלכם.

חשיבות מיקום בית הדיור המוגן 

בתי דיור מוגן פורחים בישראל וכל הזמן נבנים חדשים בכל רחבי הארץ. תוכלו למצוא בתי דיור מוגן במרכזי הערים הגדולות, כאלה במרכז הארץ באזורים ירוקים יותר וכאלה בפריפריה הרחוקה. מיקום בית הדיור המוגן צריך לתת לכם מענה לכמה בחינות: יתכן ואתם לא מעוניינים להתרחק מעבר למרחק סביר מהמשפחה כך שהם יוכלו לבקר תכופות, יתכן כי אתם פשוט מעדיפים אזור בעל אופי מסוים, ולכן ההמלצה תמיד תהיה לבחור בבית דיור מוגן שנמצא קרוב למרכזי אוכלוסין (קרוב גם לשירותים שונים כולל בתי חולים), אך לא באמצע עיר רועשת. כיום אזור השרון מציע את הטוב מכל העולמות, נגישות מעולה אל כל ערי המרכז וחזרה מהן, נגישות לשירותים חיוניים איכותיים, לתרבות, פנאי, למרכזי קניות, למסעדות ובתי קפה יחד עם מיקום באזור שקט ופסטורלי, מרווח נקי ולא מזוהם כמו ערים גדולות. אזור השרון הוא במקום הטוב ביותר באמצע הדרך. 

האם יש הבדל במחירים בין בתי הדיור המוגן באזורים שונים

המחירים של בתי דיור מוגן מחושבים בהתאם לאיכות המקום, איכות השירותים, איכות הצוות, מגוון הפעילויות, איכות המתקנים, רמת התחזוקה ועלות הדיור באזור. לכן יתכנו שינויים בהתאם למיקום, בהתאם לעלות הקרקע לבניה, בהתאם לעלויות דירות באזור בין בתי דיור מוגן במרכזי ערי המרכז (יקרים יותר) ואלה בפריפריה הקרובה או הרחוקה. בדיוק כמו שמחיר רכישת דירה יהיה שונה בין דימונה לתל אביב, גם מחירי דיור מוגן משתנים בהתאם למיקום הגיאוגרפי שלהם. בדרך כלל התשלום החודשי לא ישתנה (מעבר לגובה הפיקדון) לפי אזורים, לפחות לא בצורה משמעותית. מה שכן יכול להשפיע על העלויות החודשיות הם הרמה ומגוון השירותים שמסופקים לדייר. רוב בתי הדיור המוגן מספקים חווית מגורים של בית מלון 5 כוכבים, אך ישנם גם את אלו המספקים חוויה אפילו טובה יותר מבחינת רמת השירות, ואת זאת יש לבדוק היטב לפני שמחליטים. 

האם המחיר הוא הקריטריון החשוב ביותר בבחירת בית הדיור המוגן

כמובן שמחיר הוא תמיד דבר חשוב אך יותר חשוב לבדוק מהי התמורה האמיתית שאתם מקבלים לכספכם. האם לשלם מחיר יקר בהכרח מבטיח רמת גבוהה יותר? ומה הדבר הנכון ביותר עבורכם? להלן מספר דגשים עליהם מומלץ לחשוב לפני שאתם בוחרים בבית דיור מוגן:
  • איכות חיים: האם מיקום בית הדיור המוגן יספק לכם את איכות החיים הרצויה? יתכן ואתם רגילים לגור במרכז העיר, אבל בגיל שלכם, כדאי לשקול מעבר למקום המספק קצת יותר שקט, אוויר נקי יותר, נוף ירוק יותר, סביבה מרווחת יותר ולא צפיפות של מרכז העיר? 
  • מה כלול במחיר: היקר הוא לא תמיד הוא הטוב ביותר, אך גם הזול ביותר לא יהיה הטוב ביותר. כדאי לבחון היטב מה אתם מקבלים עובר התשלומים שלכם. צריך להסתכל על החבילה השלמה המתאימה לכם.
  • בית הדיור המוגן ומתקנים: מהי איכות המקום, איך הוא נראה ומרגיש? איך הוא מתוחזק? האם המתקנים במקום גדולים ורבים מספיק?
  • דירה: מהי רמת גימור הדירה? האם הדירה מצוידת היטב? האם לדירה יש נוף יפה, האם יש מרפסת?
  • שירותים ופעילויות: האם הכל כלול במחיר או שחלק מהפעילויות והשירותים יהיו זמינים רק בתשלום נוסף?
  • צוות בית הדיור המוגן: האם הצוות אדיב, שירותי ודואג לדיירים? האם הצוות גדול מספיק?
  • אוכלוסייה: האם הדיירים האחרים מתאימים לכם? זוהי נקודה חשובה מאוד. אחת הסיבות למעבר לדיור מוגן הוא לניהול חיי חברה עשירים יותר. לשם כך צריכה להיות התאמה טובה בין הדיירים. 

באיזה אזור תרצו לגור

בחירת אזור של בית דיור מוגן הוא פונקציה של פרמטרים רבים, חלקם אובייקטיבים וחלקם סובייקטיבים לחלוטין. מהם הגורמים האובייקטיבים לבחירת אזור?
סביבה, כפי שראינו קודם, שתספק לכם רוגע, איכות חיים, בריאות, יחד עם נגישות לכל השירותים הרצויים. המעבר לדיור מוגן נעשה כדי ליהנות מחיים יותר עשירים ויותר בריאים. באזור השרון תוכלו למצוא את כל השירותים, הפנאי, התרבות וגם בתי חולים מהסטנדרטים הגבוהים ביותר בארץ, הכל במרחק של מספר דקות. מאזור השרון תוכלו גם אתם להגיע לכל מקום בארץ בקלות ובמהירות עם היותו במקום טוב באמצע. 
משפחה – זהו לרוב נושא חשוב: המיקום צריך לאפשר הגעה קלה של בני משפחה, ילדים, נכדים,  נינים וגם של חברים. מרכז ערים צפופות אינו בהכרח הפתרון הנכון (פקקים, חניה ועוד). אזור השרון מספק תשובה מעולה לכל הצרכים יחד עם היותו ירוק ושקט יותר. בני המשפחה ישמחו להגיע אליכם לביקור, ליהנות מהסביבה הנעימה ומכל האפשרויות הרבות והמגוונות שהשרון מציע לכם ולמשפחה. 
בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם