דיור מוגן בשרון - איכות חיים גבוהה במחיר מפתיע

דיור מוגן בשרון - איכות חיים גבוהה במחיר מפתיע
עם המגוון הרחב של בתי דיור מוגן בישראל, מעבר לבדיקת איכות השירותים והמתקנים במקום, ישנה חשיבות לא קטנה למיקום בית הדיור המוגן עצמו. ישנם כאלה הנמצאים בתוך ערים צפופות במרכז הארץ, כאלה הנמצאים באזורים מרוחקים מהמרכז וישנם גם כאלה הנמצאים ב"מקום טוב באמצע" (כמו אזור השרון) ומציעים שילוב מנצח של איכות חיים יחד עם נגישות מעולה לכל מה שלערים הגדולות יש להציע. 

אזור השרון - יתרונות המיקום המרכזי 

אזור השרון הוא אזור הנחשב על ידי רבים כאחד מהאזורים הטובים ביותר בארץ למגורים, גם למבוגרים. אזור השרון משתרע על פני מרחבים והוא כולל מושבים, קיבוצים, ערים, ישובים קהילתיים ועוד. חלקו הדרומי קרוב באופן יחסי לעיר תל אביב ולגוש דן. בזכות תשתית כבישים טובה ותחבורה ציבורית, הנגישות באזור השרון לכל מקום בארץ, כולל אזור גוש דן, היא קלה ומהירה.
אך מעבר לכך ובלי להפחית מהחשיבות של הקרבה לאזור המרכז, אזור השרון התפתח מאוד בשנים האחרונות, והוא כולל אזורי תעסוקה, מסחר ובילוי רבים, כך שמהבחינות הללו, תושבי האזור אינם תלויים כבר באזור גוש דן. בשורה התחתונה, באזור השרון ניתן למצוא היום הכל וברמה גבוהה מאוד. כל אלו משפיעים על רמת החיים ואיכותם.

איכות חיים גבוהה במגורים באזור השרון 

איכות חיים הוא מושג ששומעים עליו לא מעט בעשור האחרון עם העלייה במודעות הציבור והרצון לחיות במקום הטוב ביותר. איכות חיים, ברמה האינדיבידואלית היא תוצר של פרמטרים רבים, חלקם סובייקטיביים ואחרים אובייקטיבים. עבור האוכלוסייה המבוגרת, המדדים מעט שונים מאלה של האוכלוסייה הצעירה. למשל שיעור התעסוקה הוא פחות חשוב כמדד עבור המבוגרים מסיבות מובנות. להלן מספר דוגמאות של מדדי איכות חיים חשובים לאוכלוסייה המבוגרת כפי שנמדדו על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לשנת 2018:
  • תוחלת חיים: תוחלת חיים הוא מדד המבטא סיכום של פרמטרים רבים כגון איכות שירותי בריאות, איכות הסביבה ורמת זיהום, תאונות דרכים, ועוד, למעשה כל פרמטר שעשוי להשפיע על אורך החיים. בכפר סבא תוחלת החיים עומדת על 84.5 שנים שהוא המספר הגבוה הנמדד בין כל הערים הגדולות. 
  • שביעות רצון מאזור המגורים: גם כאן כפר סבא מככבת עם שביעות רצון של 95.5% שהוא הגבוה ביותר.
  • שביעות רצון מניקיון באזור המגורים: עוד מדד שכפר סבא מנצחת בו בגדול, עם 77.1% שביעות לעומת ממוצע ארצי של 55.8%.
  • סביבה ירוקה: גם במדד שביעות הרצון מפארקים ומשטחים ירוקים באזור המגורים, כפר סבא שוב נמצאת במקום גבוה מאוד עם 84.2% שביעות רצון לעומת ממוצע ארצי של 56.6%.
בסופו של דבר, איכות חיים היא ביטוי של כמה טוב לחיות באזור מסוים ואזור השרון מציע את הטוב מכל העולמות, קרבה לכל דבר שרק תחפצו בסביבה ידידותית, ירוקה ובריאה יותר, מחירים נמוכים יותר, תרבות, בידור, פנאי, שירותים איכותיים, רפואה מעולה ועוד.
אזור השרון הוא ללא ספק האזור שמציע את איכות החיים הטובה ביותר בישראל עם מחירים נוחים יותר. עבור האוכלוסייה המבוגרת המחפשת מקום טוב לחיות בו וליהנות מהשירותים והמשאבים המוצעים, אזור השרון הוא מנצח.
רוצים לנסות? לבוא לראות ואף להתארח? זו הדרך להבין באמת כמה האזור הזה יכול להיות לכם טוב ולענות על כל הצרכים שלכם. 
 
בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:
    

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם