דיור מוגן איכותי – הטרנד העכשווי

דיור מוגן איכותי – הטרנד העכשווי
ככל שאנשים מבוגרים יימצאו את עצמם עסוקים יותר, ותוחלת החיים שלהם תגדל יותר – כך הם יחפשו חלופות אחרות על פני ההישארות בבית.
אחת החלופות הפופולאריות ביותר בישראל היא דיור מוגן איכותי שמציע לאנשים מבוגרים שיכולים להרשות לעצמם מבחינה כספית, מגורים ברמה של מלון חמישה כוכבים, צוות טיפולי שעומד לרשות הדיירים 24 שעות ביממה, ושירותים שכוללים את כל מה שקשור למשק הבית, תחזוקה, כביסה, אוכל ופעילויות תרבותיות וחברתיות.

בדיור המוגן גיל פז אנשים יכולים ליצור קשרים חדשים עם דיירים בני גילם, להשתתף בפעילויות תרבותיות (קונצרטים, הרצאות), לקחת חלק בחוגים (אומנויות שונות, שפות, ברידג’ ועוד), ולהשתמש במתקנים העומדים לרשות הדיירים כמו בריכת שחיה, חדר כושר וחדר אוכל מפואר.

כאשר נראה שבעצם אין לכם מספיק זמן לעשות את כל הדברים שאתם רוצים לעשות, חישבו על היתרונות של הדיור המוגן.
כשתוכלו להשתחרר מכל הפעילויות כמו בישול, ניקיון, כביסה, ואפילו להזמין מונית – תוכלו גם לפנות את הזמן רק לדברים כיפיים ומהנים. דיור מוגן איכותי יכול לספק לכם אורח חיים מפנק ברמה גבוהה מאוד.

היום, אגב, ניתן למצוא בעולם מסגרות של דיור מוגן בספינות שייט, או בבית מלון עתיק שהופכים למקום אלגנטי ומיוחד לדיירים מבוגרים. מגמות חדשות אלה של הדיור המוגן מספקות שנות חיים רבות לאחר הפרישה שבהן תזכו לטיפול מסור ולכל השירותים שאתם זקוקים להם. במסגרות אלה אנשים מחפשים גם חברותא חברתית וגם אפשרויות ללמוד, להתבדר, ולמלא את שעות הפנאי באופן איכותי וחוויתי.

אנשים רבים בוחרים למכור את הבית היקר שלהם, להשתמש בחלק מההון העצמי כדי לעבור לאורח חיים של בית מלון וליהנות ממגורים בדיור מוגן כאילו הם נמצאים כל יום בחופשה.
 

הדיור המוגן – הדור הבא

אמריקה מוצאת את עצמה בתוך "גל של גיל” היסטורי – השינוי הדמוגרפי הגדול ביותר שהתרחש אי פעם מאוכלוסייה צעירה לאוכלוסייה מבוגרת. עשר השנים הבאות יתמקדו בתחום הדיור המוגן ופיתוח השירותים לאוכלוסייה הוותיקה. רבים מבין האנשים בגילאים שמעל 69 יחיו זמן רב יותר, יש להם השכלה רחבה יותר, הם עשירים יותר, ויש להם ציפיות גבוהות יותר מאשר לאוכלוסייה הבוגרת בדורות הקודמים.
יזמים, מפתחים ומשקיעים רבים מתמקדים במוצרים שמתאימים לאוכלוסייה המבוגרת, ואחד הבולטים שבהם הוא הדיור המוגן. אבל מי שחושב שהשינוי הדמוגרפי אומר ש”אם תבנה אותו, אנשים כבר יגיעו”, עלולים להתאכזב.
כמו הדור הזה, גם הדור הבא של המבוגרים הם צרכנים יודעי עניין שאמריקה עדיין לא ראתה עד כה. המשמעות היא שאלה שחושבים על בניית דיור מוגן, צריכים לחשוב באופן אסטרטגי ולקחת בחשבון יותר מאי פעם את ההעדפות של הצרכן. כמו למשל:

  • דיור מוגן בר קיימא – שמתאים לאנשים שמבקשים לחיות בסביבה יעילה ואחראית לסביבה.
  • דיור מוגן שהוא בית חכם – כלומר, חיים בקומה אחת, דלתות ומסדרונות רחבים, משטחי אמבטיה שאינם מחליקים, שפע תאורה מובנה, דלתות וחלונות שנסגרים אוטומטית וכדומה.
  • טכנולוגיה, טכנולוגיה, טכנולוגיה – כיום, 4 מתוך 10 מבוגרים בארצות הברית משתמשים באינטרנט. השימוש באינטרנט על ידי אוכלוסיית הקשישים רק ילך ויגבר. לכן, חשוב שגם הדיור המוגן ייקח בחשבון את כל החידושים הטכנולוגיים וינגיש אותם לדיירים.
  • גיל של שירותים – אל תטעו, החיים נמצאים בפרטים הקטנים. נראה שאף אחד לא מפסיק להתעניין בפרטים כשהוא מזדקן. גמישות בכל מה שקשור לשירותי הפרט היא זו שתשפיע על הסדרי הדיור בעתיד, והיא צריכה להשפיע גם על מפתחי הדיור המוגן.

בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם