בתי אבות בשרון

בתי אבות בשרון
אזור השרון הממוקם במרכז הארץ, בסמיכות לגוש דן, מהווה מיקום מושלם לבתי אבות ובתי דיור מוגן לאלו המבקשים להמשיך לנהל אורח חיים פעיל גם בשנות הפנסיה.
שמירה על אורח חיים פעיל בגיל השלישי מוריד את הסיכויים ללקות במחלות שונות פיזיות, מנטליות ושכליות.

מה מיוחד באזור השרון

אזור זה משופע בערים וישובים מפותחים מאוד, בעלי תחבורה ציבורית נוחה וזמינה. הימצאותם של בתי אבות רבים באזור זה מאפשר לדיירים להגיע בקלות למרכזי התרבות והקניות השונים הנמצאים בערי השרון או בערי גוש דן.
ישנה חשיבות לקלות התנועה, בין אם מדובר במגורים עצמאיים ובין אם מדובר בבית דיור מוגן – ההגעה למקומות השונים איננה מפרכת ומעיקה – הליכה קצרה או נסיעה בתחבורה ציבורית אל המקום המבוקש לבד, או נסיעה קצרה בהסעה מאורגנת מטעם בית הדיור המוגן – הכל מאוד זמין ופשוט.
אזור השרון לרוב משופע באזורים ירוקים נרחבים הן בתוך הישובים והערים והן מסביבם. מיקום נכון של בית האבות יספק את חוויית מגורים נעימה והרגשה כפרית עם נוף ירוק. אפשר לגור בקצה העיר מול נוף פתוח (כגון בית גיל פז) ועדיין להיות קרובים לכל.

בית אבות יוקרתי בשרון

בעצם, למה מחליטים לעבור לדיור מוגן או לבית אבות? ומדוע כדאי לבחור במוסד יוקרתי יותר? התשובות לפניכם:
הילדים כבר גדולים ודואגים לעצמם והבית התרוקן, ומבוגרים רבים מוצאים עצמם ללא מעש ותכלית ולעיתים אפילו עם נטייה לדיכאון בגלל המצב. הפעילות והעשייה הם קריטיים – בית אבות יוקרתי מספק שפע פעילויות (ספורט ותנועה, תרבות, חוגים ועוד) לדייריו וכן מאפשר להם ליצור קשרים חברתיים חדשים ולהישאר פעילים בכל התחומים כל הזמן.
דיור מוגן ובתי אבות יוקרתיים מספקים הגנה וביטחון 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. הפחד ממגורים עצמאיים לבד נעלם כי הדיירים יודעים שהם מוגנים בראש ובראשונה כאשר הם במתחם, וגם רכושם נשמר כאשר הם עוזבים את המתחם ביציאה לפעילויות שונות.
השגחה רפואית או אפילו מגורים בקרבה למרכז רפואי הם קריטיים. מבוגרים נוטים לנפילות, חבלות, אירועי לב או מצבי חירום אחרים, ואלו חייבים טיפול מיידי. בתי אבות יוקרה מספקים שירותים אלה ללא הפסקה ונותנים שקט נפשי לדיירים ולבני משפחותיהם.
עזרה יומיומית אפילו בדברים הקטנים היא גם שירות הניתן בבית אבות יוקרתי. דיירי בית האבות יכולים להיות רגועים בכל הנוגע לעזרה בעבודות הבית, תיקונים, כביסה ועוד. הם יכולים להתרכז בפעילויות הנהדרות המוצעות להם ולשמור על עצמם, בלי דאגות. הם יכולים אפילו לאכול בחדר אוכל מרכזי המנוהל על ידי שף הדואג לארוחות איכותיות, מזינות ומשביעות המותאמות לאוכלוסייה המבוגרת המכילות את כל מה שמבוגרים צריכים בגיל הזה.

רוצים לשמוע עוד על מגורים איכותיים בבית אבות בשרון? צרו קשר באמצעות הטופס או התקשרו אלינו, ובואו לביקור.
בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם