בית אבות סיעודי – גיל פז

בית אבות סיעודי – גיל פז
טיפול באנשים מבוגרים הוא משימה רצינית מאד שהחברה המודרנית מתמודדת איתה בימינו אלה. יש הטוענים שבעיות זקנה מתחילות להתרחש כבר בגיל ארבעים, תלוי בבריאות הכללית של האדם בצעירותו. רבים מאמינים שצעירים מאושרים יכולים להפוך בהתבגרותם למבוגרים מאושרים. אבל לאנשים שלא איתרע מזלם להיות מאושרים בנעוריהם, קשה להאמין לאמירה זו. הם גם לא יכולים לחזור אחורנית, לשנות את חייהם ולקבל הזדמנות נוספת. בנוסף, בגיל מבוגר, אבדן של חברים, בני משפחה ואנשים אהובים משאירה את האדם לבד ובבדידות שיכולה לגרום לדיכאון כבד ולהוביל להתרופפות הבריאות הפיזית ואף למוות.

בית אבות הוא מקום מגורים לאנשים שלא צריכים להיות מאושפזים בבית חולים אבל לא יכולים לדאוג ולטפל בעצמם בביתם. ברוב בתי האבות, ובעיקר בבתי אבות סיעודיים, המטופלים מקבלים עזרה וטיפול סיעודי מקצועי ומיומן שזמין 24 שעות ביממה.

בתי אבות סיעודיים

בתי אבות סיעודיים ערוכים כמו בתי חולים. הצוות מספק טיפול רפואי, כמו גם סיוע בתפקוד הבסיסי היומיומי (רחצה, התלבשות, אכילה וכדומה). בתי אבות מספקים לדיירים חדר אוכל משותף ופעילויות חברתיות ותרבותיות. לעיתים צוות הבית מעודד את הדיירים לפתח יחסים חברתיים בינם לבין עצמם.

בבתי אבות סיעודיים יש מחלקות מיוחדות לאנשים עם בעיות זיכרון רציניות כמו חולי אלצהיימר או דמנציה, ולאנשים עם בעיות רפואיות רציניות שמוחזקים בחיים על ידי חיבור למכונות החייאה.

יש בארץ גם בתי דיור מוגן פרטיים, כמו בית גיל פז, שהקימו מחלקה סיעודית במסגרת הבית. בבית גיל פז המחלקה הסיעודית היא ברישיון משרד הבריאות והיא מציעה טיפולים סיעודיים ורפואיים מקצועיים במחלקה מודרנית ואיכותית ברמה גבוהה. מחלקה סיעודית בדיור המוגן מקלה מאד על דיירי הבית שיודעים שאם חס וחלילה מצב בריאותם יתדרדר, הם יקבלו את כל הסיוע הרפואי והסיעודי הנדרש במסגרת הבית ולא יועברו למקום חדש ולא מוכר.

ככל שמתבגרים מתחילות להופיע בעיות גופניות רבות כמו, כאבי שרירים, דלקת פרקים, בעיות בערמונית, בעיות לב, יתר לחץ דם, עודף משקל, אסטמה, חולשה בעצמות, אוסטיאופורוזיס, דמנציה, סוכרת, הפרעות בשינה, בראייה, בשמיעה ובדיבור.

תהליך ההזדקנות מחליש את המערכת החיסונית לכן אנשים מבוגרים פגיעים יותר למחלות. בנוסף למערכת החיסונית החלשה, מבוגרים גם מאבדים מהיכולת הגופנית הקודמת שלהם. בעיה מרכזית נוספת שעומדת בפני אנשים מבוגרים היא שמירה על מערכות יחסים. כיוון שהכושר הגופני של המבוגרים כבר אינו כפי שהיה כשהיו צעירים, הדבר משפיע גם על היחסים עם חברים ותיקים.

אחד המחקרים מציין ש-1 אחד מתוך 4 אנשים יחווה סוג של בעיה נפשית בשלב כלשהו בחיים. אי אפשר לנבא מיהם האנשים שייפגעו נפשית וגם אי אפשר להצביע על גורם אחד שאחראי למצב זה, אבל נראה ששילוב של גורמים ביוכימיים, פסיכולוגיים, סביבתיים ואפילו גנטיים, עלול לעורר בעיות נפשיות.

על מנת להקטין את הסיכונים לחלות במחלות פיזיות ונפשיות, חשוב מאד לאמץ פעילות גופנית סדירה שתהיה גם בטוחה וגם מהנה. כמו כן יש להקפיד על ביצוע בדיקות רפואיות שגרתיות שהן הכרחיות ובלתי נמנעות כאשר מזדקנים.

בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם