איפור נכון בגיל השלישי

איפור נכון בגיל השלישי
מאמר זה מכיל מידע כללי בלבד ואינו מחליף ייעוץ מקצועי.

עם הגיל, באופן כללי, העור מאבד מהגמישות שלו ונוטה להתייבש, וזה כמובן משפיע לא רק על איך האיפור יראה על הפנים, אלא גם יתכן שמוצרים שמתאימים לגיל צעיר יותר, עשויים לא להתאים כלל לגיל השלישי. כדי להמשיך להיראות מעולה גם בגיל השלישי יש לשים לב לכמה היבטים חשובים אותם נסקור במאמר זה. 

מוצרי איפור לעור בוגר

כאמור העור בגיל השלישי פחות גמיש, יבש יותר, עדין ודק יותר, עם נטייה להתקמט יותר או פחות, וכן ניתן לראות לעיתים גם כתמים. מוצרי איפור רגילים יכולים להתרכז ולהצטבר באזורי קמטים ונקבוביות העור וליצור מראה לא רצוי. כמו כן, לכל אחת ואחד יש עור שונה, ולכן חשוב להתאים את מוצרי האיפור לעור שלכם בצורה נכונה על מנת לקבל תוצאה שהיא לא רק אסתטית, אלא גם לא תפגע בעור שלכם. ישנן לא מעט חברות המציעות קווי מוצרים המותאמים לעור בוגר וכן גם לסוגי עור שונים.
כדאי להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת לבחירת המוצרים הנכונים. במקרים בהם קיימת מחלת עור כלשהי, חשוב להתייעץ גם עם רופא העור לגבי אפשרות שימוש במוצרי איפור וכן לגבי חומרים מהם יש להימנע. זכרו שהעור שלנו נושם וסופג ולכן יש להיות זהירים עם מוצרי איפור ולוודא שהם לא מכילים חומרים מסוכנים או אסורים. קראו את האותיות הקטנות בתווית המוצר, אם הניסוח מעורפל לגבי התכולה, עדיף לפסוח עליהם. 

בסיס לאיפור וטשטוש פגמים בעור

לא משנה הגיל, לפני יישום איפור מכינים את העור לקבלת האיפור בעזרת מוצרים שונים, בגיל מבוגר הכנה זו הופכת חשובה הרבה יותר. 
  • ניקוי: מומלץ להשתמש במוצר ניקוי עור פנים בהתאם לסוג העור שלכם. 
  • הידרציה: מומלץ למרוח קרם לחות (אפשר גם להוסיף סרום אנטי אייג'ינג) על מנת לספק לחות מתאימה לעור הפנים. 
  • בסיס ופריימר: מטרת הבסיס היא כפולה – הבסיס מספק לחות נוספת לעור וגם מאפשר במידה הסתרת פגמים שונים אותם רוצים להסתיר (קמטים, כתמים, נקבוביות ועוד). כמו כן הוא מספק בסיס לאיפור כדי שהיישום שלו יהיה קל יותר ויחזיק זמן ארוך יותר. במידת הצורך ניתן גם להשתמש במוצר מטשטש - קונסילר לטשטוש אפקטיבי יותר לאזורים ספציפיים הדורשים זאת (כתמים, עיגולים שחורים מתחת לעיניים ועוד)
טיפ: כדאי להימנע ממוצרי איפור בצורת פודרה אבקתית שיכולים להבליט קמטים. העדיפו איפור נוזלי (חוץ מאזור העיניים והשפתיים).

צביעת שפתיים

גם עור השפתיים מאבד מאיכותו עם הגיל ולכן גם כאן מומלץ להשתמש בבסיס מתאים לשפתיים שיעניק לחות מתאימה לשפתיים ומספק להן מראה יותר חלק. 
אחרי הפריימר מומלץ להשתמש בעיפרון תיחום. המטרה כאן לא בהכרח לספק קווי שפתיים חדים יותר אלא למנוע מהשפתון להימרח ולברוח מעבר לקווים לתוך הקמטים סביב השפתיים. את השפתון מורחים עד לקו התיחום. 

איפור עיניים

באופן כללי מומלץ לבחור בצללית בגימור מט ולא מבריק. צלליות מבריקות עשויות להבליט קמטים קיימים, דבר שהוא פחות רצוי. גם כאן העדיפו צלליות במרקם קרם ופחות אבקות. אפשר גם לוותר על הצלליות ולהסתפק בהדגשת העיניים באמצעות מסקרה ועיפרון עיניים. כדי למנוע כניסת עצם זר לעין, עברו עם העיפרון בחלק החיצוני של העפעף התחתון ולא בתוכו. 
בנוסף חושב גם לא לשכוח לאפר בעדינות גם את הגבות, כיוון שהן נוטות להיות להידלדל בגיל מבוגר. ניתן לבצע זאת בעזרת צללית, מסקרה לגבות או עיפרון. 
בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם