רעיונות למתנות לגיל הזהב

רעיונות למתנות לגיל הזהב
מתנות לבני גיל הזהב מגיעות בכל הצורות, הגדלים והעלויות. אמנם יש המון סוגים של מתנות שאתם יכולים לקנות לאנשים מבוגרים, אבל המתנה הטובה ביותר לאדם מבוגר היא המתנה השימושית והמעשית.

לאנשים מבוגרים יש כבר מספיק בלגן בבית כתוצאה מאוספים שהלכו וגדלו עם השנים. ואם הם עברו לגור במסגרת דיור מוגן כמו גיל פז, הם כבר עברו את השלב הלא פשוט של וויתור על חפצים שלא יעברו יחד איתם לדירת המגורים בדיור המוגן, וחבל להתחיל ליצור אוספים חדשים של חפצים שיהיו מונחים כאבן שאין לה הופכין. כדאי גם לוותר על אותן מתנות מצחיקות והומוריסטיות שהיו אולי טובות ומצחיקות בזמנן, כי עם השנים סוג זה של מתנות פשוט לא מלמד על כך שהאדם המבוגר אכן היה בראש מעייניו של מעניק המתנה כשקנה אותה.

מתנות שאנשים מבוגרים באמת זקוקים להן תלויות בגילו של האדם. אם אתם חושבים על מתנה למישהו שמתגורר בבית אבות או במסגרת של דיור מוגן, על המתנה להיות פרקטית. מתנות כמו נעלי בית מחממים, חלוקים חמים, מכשירי רדיו גדולים שמכילים גם שעון עם מספרים גדולים ומנויים למגזין בתחום שהמבוגר מתעניין בו – יכולים להיות מתנות אידיאליות. זאת משום שמקבלי המתנות יכולים להשתמש להנאתם בכל אחד מפריטים אלה ולהפוך את חייהם לנוחים יותר, או להנעים את זמנם בקריאה על נושאים שמעניינים אותם.

אם אתם קונים מתנה לאנשים מבוגרים שמתגוררים בבית לבדם, יש כמה מתנות שימושיות וזמינות שמתאימות להם. החל מתזכורת לקחת תרופות המשך בעזרי אמבטיה, מארגנים פיננסיים, משפטיים ורפואיים וכלה במקלות הליכה או הליכונים. אלה הם סוגי מתנות שיעשו את החיים של האדם המבוגר הרבה יותר קלים, מתנות שיזכו במלוא הערכתו של מקבל המתנה.

בין אם מדובר במתנות לקראת החג או לרגל חגיגת יום ההולדת של האדם המבוגר, המתנה הטובה ביותר היא זאת שחשבתם עליה רבות ושלא קניתם אותה במהירות ובפזיזות. כל אחד יכול לקנות חולצת טי-שרט שעליה רשומה איזו אמירה מצחיקה על גיל הזהב ועל יציאה לגמלאות. אבל מתנות לאנשים מבוגרים צריכות להיות יותר שימושיות מאשר בדיחה מצחיקה. תביאו להם משהו שיגרום להם להיות יותר ניידים, שיסייע להם להיטיב לזכור, שישמור על חום גופם, או שישמור על החיוך שעל פניהם.

ואם מדובר בחיוך. אפשר גם לרכוש מתנה טכנולוגית יפה, נוסטלגית ומחממת את הלב כמו קופסת תמונות אלקטרונית שהתמונות בה מתחלפות. תוכלו לשלב במתנה תמונות של ההורים המבוגרים כשהיו צעירים, של ילדיהם כשהיו עדיין ילדים קטנים, וכמובן של כל הנכדים. תמונות מתחלפות אלה יעוררו זיכרונות נעימים ויהוו  מזכרת נעימה מבני המשפחה. כמובן שאפשר גם לרכוש מסגרת תמונה מיוחדת ויפה ולהניח בתוכה צילום שהמבוגר ישמח לראות לנגד עיניו מידי יום.

לאנשים שאוהבים לעסוק במלאכת יד אפשר לרכוש מסרגות וצמר, חוטי רקמה ובדים, חלקי מטוסים או אוניות שצריך להדביק וכיוצא באלה מתנות שיאפשרו לאדם המבוגר לשקוע בעיסוק שהוא אוהב. אלא שלפני הרכישה חשוב לבדוק אם עדיין בכוחו של המבוגר לעסוק בתחביבים אלה.

ראו גם:

רעיונות ליום הולדת 60
רעיונות ליום הולדת 70
רעיונות ליום הולדת 80
בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם