רעיונות לחגיגת יום הולדת 70

רעיונות לחגיגת יום הולדת 70
אם אתם מחפשים רעיונות לעריכת יום הולדת לאבא או לאמא שהגיעו בשעה טובה לגיל שבעים, להלן מספר רעיונות שאפשר לכלול במסגרת מסיבת יום הולדת כדי להבטיח אירוע מרגש ומוצלח:
 

בחירת מיקום המפגש

נתחיל בבחירת מקום האירוע. כדי לחגוג יום הולדת לבני 70 חשוב לבחור במיקום שיהיה נוח לחתן השמחה ולחבריו בני גילו. לפני שאתם מתלבטים אם לבחור באירוע שיתקיים בחיק הטבע, חשוב שתיקחו בחשבון שמדובר באנשים מבוגרים. לכן, צריך לדאוג שיהיו באתר כסאות נוחים לישיבה (לאנשים מבוגרים קשה מאד להתיישב בישיבה מזרחית על מחצלת שפרושה על פני האדמה), שבמקום יהיו שירותים נגישים ונקיים ושקל יהיה להגיע במכונית ממש עד לנקודת המפגש. אם כל אלה לא מתקיימים, כדאי לשקול עריכה של האירוע במסעדה או באולם אירועים מתאים.
 

הזמנות שקובעות את הטון

יש בכוחן של ההזמנות ליום ההולדת לקבוע את הטון ואת הציפיות של המוזמנים מהאירוע. לכן, אם אתם רוצים לידע את כולם שמדובר באירוע מיוחד, הכינו הזמנה מתאימה. תוכלו לשלב בהזמנה צילום חייכני של בעל השמחה כשהוא מעוצב בדרך הומוריסטית.
 

ספר תמונות – מתנה מרגשת

אם אתם מחפשים מתנה מקורית וייחודית, אולי תשמחו לרעיון להכין ספר תמונות שיסכם שבעה עשורים. בספר יוצג מבחר של צילומים שצולמו במהלך חייו של בעל השמחה. הספר יכול לכלול בו גם מכתבים אישיים שכל אחד מבני המשפחה ומהחברים הקרובים ירשום לרגל האירוע. בצד כל מכתב אישי יוצג גם צילום של הכותב והמילים יתארו את המשמעות של בעל השמחה ואת תרומתו האישית לכותב (למשל, מאפייני אופי שהכותב מעריך, זיכרונות משותפים וברכות אישיות ליום ההולדת).

בעת הרמת הכוסית לבעל השמחה תוך כדי איחולי מזל טוב ליום ההולדת ה-70, תוכלו להגיש לו ספר התמונות. אין ספק שתזכו בתגובה מופתעת ומרגשת כאשר הוא יקבל לידיו את המתנה.
 

הצגה של כרזות בעת האירוע

אפשר ליצור מספר כרזות (פוסטרים) קשוחות גדולות ולהשעין אותן על גבי כני ציור. כרזה אחת יכולה להיות זהה להזמנה לאירוע ואפשר להציבה בכניסה למקום. שאר הכרזות יכולות להציג צילומים של בעל השמחה שיספרו בקצרה את סיפור שבעת העשורים שעבר.
 

מצגת תמונות בדיסק DVD

אפשר להשתמש בצילומים שיצרתם בספר התמונות, וליצור מהם מצגת שמראה את הצילומים ברצף בליווי מוסיקת רקע מתאימה. תצטרכו לדאוג למסך טלוויזיה גדול כדי להקרין עליו המצגת.
 

פלייליסט מוסיקלי

אפשר ליצור שלוש שרשראות של קטעים מוסיקליים באייפוד. שירים אלה ישפיעו באופן מופלא ויצרו מצב רוח נהדר. אפשר להתחיל במוסיקה משנות הששים שתושמע תוך כדי הגשת קוקטיילים, משקאות ומתאבנים, לעבור למוסיקה משנות החמישים ועד לשנות השבעים שתושמע בעת הארוחה עצמה ומשם לעבור למוסיקה קצבית עדכנית להמשך המסיבה. חשוב לבחור במוסיקה שכוללת שירים שבעל השמחה מעריך ואוהב.
 

אתר שיתוף

תוכלו לאסוף את כל הצילומים וסרטוני הווידיאו מהמסיבה ולשתף בהם את כל מי שהשתתף במסיבה באמצעות אתר שיתוף באינטרנט. כך יוכלו המוזמנים להחיות מחדש את החוויה. בנוסף, האירוע מספק הזדמנות לתמונה קבוצתית משפחתית שבה יופיעו כל בני המשפחה. תמונה ממוסגרת של צילום זה תזכיר לבעל השמחה מדי יום את האירוע המרגש.
 

 
בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:
    

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם