מחלקה סיעודית מורכבת עבור בני גיל הזהב

מחלקה סיעודית מורכבת עבור בני גיל הזהב
ככל שהגיל עולה, כך מתמודדים בני גיל הזהב עם אתגרים רבים יותר. חלקם אולי יזדקקו לטיפול שיקומי ואינטנסיבי, במיוחד אם מדובר בפציעה לאחר נפילה, שבץ או אירוע לב וכלי דם. משך הזמן שהאדם יבלה בתוכנית ההתאוששות יכול לשפר מאוד את בריאותו, לאפשר לו לשמור על עצמאותו ולחזור מהר יותר לחיי השגרה.
דיור מוגן תומך המתוכנן במיוחד לתקופה של התאוששות, או מחלקה בבית אבות או בדיור מוגן המצוידת באביזרי השיקום הנדרשים – יכולים לתרום לתהליך התאוששות מהיר יותר, מאשר סתם תקופת מנוחה בבית.
 
בבית גיל פז יש מחלקה סיעודית משוכללת מאוד ברישיון משרד הבריאות שמיועדת בעיקר למתן טיפולי שיקום והחלמה מקצועיים לדיירי הבית שעברו אירועים רפואיים שונים, אך מציעה את שירותיה גם לאנשים מבחוץ.

תהליך שיקומי שמתבצע תחת השגחה רפואית ומקצועית מזרז את זמן ההחלמה במקרים של פגיעות ומחלות כגון:
  • שיקום אורתופדי וטיפול בנזקי טראומה
  • שיקום לאחר שבץ
  • שיקום ריאתי
  • שיקום לב וכלי דם
  • שיקום מפגיעת ראש ומפגיעה בחוט השדרה
 

שיווי משקל ומניעת נפילות

בכל שנה יסבול אדם אחד מתוך 3 מבוגרים בני 65 ומעלה, מנפילה. ו-30% מהם יזדקקו לטיפול רפואי.שירותי שיקום לאנשים מבוגרים מספקים גם הערכה של האיזון הגופני וגם טיפול שנועד לשפר את שיווי המשקל של המטופל. בטווח הארוך, טיפול זה יוריד באופן משמעותי את הסכנה לסבול מכאבים שעלולים להיגרם כתוצאה מפגיעה בשיווי המשקל.
 

שיקום משבץ

השיקום צריך להתחיל ברגע שבו התייצב מצבו של האדם שלקה בשבץ. לעיתים קרובות בתוך 24 עד 48 שעות לאחר האירוע. תוכניות הטיפול כרוכות בדרך כלל בשלוש שעות של טיפול פעיל ביום, במשך חמישה עד שישה ימים בשבוע. ייתכן ויעברו שישה שבועות, שישה חודשים או יותר, עד שהמטופל ילמד כיצד לפתח הרגלים בריאים יותר. משך הזמן של רוב תוכניות הטיפול הוא כשלושה חודשים, אבל יש כאלה שנמשכות גם כשנה.
 

שיקום לב וכלי דם

שיקום זה נועד לשפר את סיכוייו של חולה הלב להתאושש ולהחלים. רוב התוכניות משפרות את רמת האנרגיה של המטופל ומאפשרות ללב ולגוף להתחזק. באשר לזמן ההחלמה, הדבר משתנה מאדם לאדם, אצל אחד התהליך יימשך מספר שבועות, ואצל אחר יעברו מספר חודשים עד שיוכל לפתח הרגלי חיים בריאים יותר.
 

שיקומים אחרים

ריפוי בעיסוק בקרב בני גיל הזהב לא עוסק בחזרה לעבודה… ריפוי בעיסוק נועד לסייע למטופל לבצע פעולות יומיומיות כמו שמירה על ההיגיינה האישית, שליטה מוטורית, אכילה, ריפוי בדיבור. ריפוי בעיסוק עוזר לאנשים שעברו שבץ, או לחולים בפרקינסון ואלצהיימר. גם הפיזיותרפיה טיפול פופולארי ביותר שכן היא מאפשרת לגוף להחזיר לעצמו את הכוח, הגמישות והקואורדינציה בעקבות שבץ או פציעה.

באופן כללי ניתן לומר שככל שהמטופל יבלה יותר זמן בשיקום, כך הוא גם יתאושש ויחלים מהר יותר. וזוהי המטרה של תוכנית שיקומית שמיועדת לבני גיל הזהב.


בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם