יום הולדת 60 – רעיונות וברכות

יום הולדת 60 – רעיונות וברכות
חגיגת יום הולדת 60 צריכה להיות אירוע מיוחד ממש כמו האדם שחוגגים לו. בין אם מתכננים טיול או מסיבה ובין אם מחפשים אחר מתנה מיוחדת לאירוע זה, הדבר החשוב ביותר הוא לקחת בחשבון את האישיות של האדם, את היכולת הגופנית ואת השאיפות והרצונות שלו.
 

לחגוג בטיול

תוכלו להפתיע את חתן או כלת המסיבה בנסיעה למקום שמעולם לו היה להם הכסף או הזמן לבקר בו. התייעצו עם האנשים הקרובים להם כדי להיות בטוחים שזה באמת מה שהיו רוצה לעשות, שיש בכוחם לעשות מבחינה פיזית, ושהם רוצים לעשות בשלב זה בחייהם. דאגו שבטיול ישתתף לפחות אדם נוסף אחד אם לא יותר. אם יש לבן או לבת ה-60 בעיות פיזיות, חשוב לתכנן מראש כדי למנוע בעיות של נגישות וצורך בסיוע. אפשר גם לתכנן את הטיול כחופשה לכל בני המשפחה. המפתח להצלחת טיול זה הוא מילוי משאלת חייו של האדם החוגג, עם הגיעו ליום הולדתו ה-60.
 

מסיבה בלתי נשכחת

ערכו מסיבה שבה ישתתפו בני המשפחה, החברים והמכרים של בן או בת ה-60. בקשו מכל אורח להביא למסיבה כיבוד, שחתן או כלת השמחה אוהבים במיוחד. בזמן שהאורחים מגיעים לאירוע, אפשר להקרין מצגת שבו יופיעו תמונותיהם של אורחי המסיבה. בבית גיל פז למשל, דואגים לחגוג ולציין את ימי ההולדת של הדיירים, ובמיוחד כשמדובר ביום הולדת "עגול”. החגיגה מקרבת בין האנשים ומשמחת את לב בעלי השמחה שמוקפים בתשומת לב ובאהבה.
 

הכנת אלבום למזכרת

אפשרו לחוגגים יום הולדת 60 ליהנות ולהיזכר מחוויות נעימות שחוו ב-60 השנים האחרונות, על ידי יצירת אלבום מלא בתצלומים מהעבר ובברכות חדשות להווה ולעתיד.

לקראת המסיבה בקשו מכל אורח לכתוב על זיכרון מיוחד שיש לו עם בעלי השמחה (אפשר גם לצרף תמונות). הכינו מראש בסיס לאלבום זיכרונות שעל העטיפה שלו תהיה הכותרת "יום הולדת 60 – זיכרונות”. בתוך האלבום הוסיפו כמה עובדות בסיסיות על חתן או כלת השמחה: אודות המשפחה: (הורים, אחים, ילדים, נכדים), על הלימודים, על מקומות העבודה, קטעים מתוך חדשות חשובות ומכתבים וכל מידע חשוב על אורח או אורחת הכבוד שיכול להפוך את האלבום לאטרקטיבי יותר. תוכלו לייפות את האלבום על ידי שימוש בנייר מהודר, בחרוזים או בפריטים דקורטיביים אחרים.

במסיבה עצמה בקשו מכל אורח לקרוא ולהציג את הזיכרונות והתמונות שהכין, ואלה יצורפו לאלבום המהודר שהכנתם מראש.
 

פריטים נדירים כמתנה ייחודית

אפשר להעניק כמתנה פריטי אספנות נדירים שמשקפים את העידן שבו הוא או היא נולדו. מתנת יום הולדת 60 נהדרת לכל אישה היא ערכת תה עתיקה ומפוארת שנוצרה בשנה או בעשור שבו נולדה האישה. פריטים אחרים, כמו מכוניות מודל מיניאטוריות יכולים להיות מתנה מעניינת לגבר בן ה-60.
 

הקלטת ברכות ליום הולדת 60

אפשר להכין תקליטור מיוחד לבן או לבת ה-60 שמכיל משאלות וברכות לחוגגים. תקליטור שכזה יכול לחמם את ליבם של המבורכים. יש חברות שמקליטות על גבי CD ברכות ואיחולים מהמשפחה ומהחברים לקראת יום ההולדת. זו יכולה להיות מתנה אישית, לבבית ומיוחדת לאדם ייחודי ומיוחד שאתם אוהבים ומעריכים.
 
בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם