טיפולים קוסמטיים בגיל מבוגר

טיפולים קוסמטיים בגיל מבוגר
בגיל מבוגר מתרחשת הזדקנות אטית אך בטוחה של כל מערכות ואיברי הגוף, ובניהם העור. לעור 
תפקידים רבים וחשובים כגון הגנה מפני מזהמים, וויסות חום הגוף ועוד. עם ההזדקנות, העור מאבד מהגמישות שלו ונהיה יבש יותר, ולכן חשוב לשמור ולטפל בו על מנת למנוע סבל מיותר ואף מחלות. בנוסף, העור שלנו מגלה הרבה על גילנו ולא תמיד נהיה מעוניינים בכך ונרצה להיראות צעירים יותר או לפחות לשפר את המראה.

אלו טיפולים קוסמטיים קיימים עבור מבוגרים

למעשה כמעט כל טיפול קוסמטי אשר קיים גם זמין למבוגרים.
הטיפולים הקוסמטיים יכולים לכלול:
  • טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית - משחות, מסיכות, פילינג ועוד
  • הזרקת חומרים להעלמת קמטים על ידי רופא
  • טיפולים להעלמת כתמי עור, משחות או טיפולים במכשירי לייזר
  • ניתוחים כמו מתיחות פנים וצוואר, ניתוחי עפעפיים, שאיבת שומן  ועוד. חלקם נועדו ליופי, חלקם נחוצים לבריאות

למה כדאי לעשות טיפולים קוסמטיים בגיל מבוגר

לכדאיות יש כמה היבטים - מצד אחד אנחנו רוצים להרגיש צעירים ולבלום את אפקט הזמן על גופינו, להרגיש טוב עם הגוף שלנו, למצאו חן בעיני בן או בת הזוג שלנו ועוד. מצד שני קיימים גם מצבים שונים המצריכים התערבות או טיפול, כמו לדוגמה עפעפיים נפולות היכולות להפריע לראיה ולהיות גורם לזיהומי עיניים המצריכים טיפול כירורגי.
כמו כן, באופן כללי, עור בריא ומטופח ימנע מאתנו הרבה צרות היכולות להתפתח בעקבות יובש העור, כגון סדקים, קפלים ועוד.
על ידי טיפול קוסמטי מתאים, נוכל לא רק למנוע מחלות אבל גם להרגיש טוב, וההרגשה הטובה הזו תסייע לנו גם לשמור על חיוניות ואריכות ימים.

למי מיועדים טיפולים קוסמטיים

טיפולים קוסמטיים מיעודים לגברים ונשים בכל גיל. כמובן שלנשים לרוב יש מודעות גבוהה יותר למראה הגוף ולאסתטיקה באופן כללי, לגברים. אבל כפי שראינו קודם, הטיפולים הקוסמטיים אינם רק עניין של יופי אלא גם של בריאות גופנית ונפשית. אז אם אתם חושבים שאתם לא צריכים טיפול בכלל, חשבו שנית, התייעצו, בדקו מה מתאים לכם, מה נחוץ לכם, אפילו אם רק טיפול פנים קטן מדי פעם, כי מגיע לכם להרגיש טוב. תוך כדי התייעצות תוכלו גם לעלות על בעיות שלא שמתם לב אליהם או שחשבתם שלא מצריכות טיפול, ולהתחיל עם הטיפולים הנכונים על מנת למנוע החמרה למצב קיצוני יותר אשר עלול לדרוש התערבות ניתוחית או לגרום לתופעות לוואי לא נעימות ואף מסכנות בעתיד.

איפה עושים טיפול קוסמטי

תלוי כמובן בסוג הטיפול, עבור טיפולים של קוסמטיקאית, ניתן לקבל טיפול במכוני היופי הרבים הקיימים בכל עיר ועיר ויש גם קוסמטיקאיות שמגיעות למקום המגורים, ומבצעות את הטיפולים אצלכם אם אתם מעדיפים. אם אתם גרים בבית דיור מוגן איכותי, תוכלו גם ליהנות מטיפול קוסמטי בדירתכם או במתחם דיור המוגן ע"י קוסמטיקאית המתמחה בטיפולים לגיל המבוגר כך שאין סיבה לא לבצע טיפולים. עבור טיפולים כירורגים, הניתוחים מתבצעים גם בבתי חולים רגילים וגם פרטיים.

ממה כדאי להיזהר בטיפול קוסמטי

כאשר אתם בוחרים לבצע טיפול קוסמטי, חשוב לוודא כי נותן השירות הוא בעל הכשרה וידע מתאים לטיפול במבוגרים, ושהוא משתמש בחומרים המיועדים לטיפול בגיל מבוגר, שכן קיימים חומרים רבים במכוני היופי אבל לא כולם יתאימו לכם, לדוגמה – קרם או מסיכה המיועדים לקהל הרחב לא בהכרח מתאים לגיל המבוגר ואף יכולים לגרום לפגיעה.. ישנם מקרים בהם הטיפול (לאו דווקא ניתוח) אמור להיעשות על ידי רופא, ויש לוודא זאת לפני תחילת הטיפול.
שימו לב שלניתוחים יש תמיד סכנות  נלוות שחובה לשקול ולקחת בחשבון על פי מצבכם הבריאותי הנוכחי. לדוגמה – הרדמה, בעיות של קרישיות בדם, רגישות לתרופות ולחומרים מסוימים או לעירוב של אותם חומרים עם תרופות שכבר נלקחות, ועוד.

לסיכום, טיפול קוסמטי בגיל מבוגר הוא מומלץ (כל עוד נוקטים באמצעי זהירות) במידה והדבר נוגע לבעיה רפואית כגון צניחת עפעפיים. כמובן שאם אתם רוצים לשפר את מראה העור והדבר ישמח אתכם, ניתן גם לעשות טיפולים קוסמטיים שאינם הכרחיים. אם פעם גזר דינו של הזמן החולף היה בלתי ניתן למניעה, כיום קיימים הרבה מאוד אמצעים ושיטות אשר יכולים בקלות יחסית לשמור על המראה והבריאות שלנו ואף להחזיר את הגלגל כמה שנים אחורה.

בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם