חשיבות חוגי התעמלות למבוגרים

חשיבות חוגי התעמלות למבוגרים
אחד המרכיבים החשובים בשמירה על איכות החיים בגיל מבוגר הוא ביצוע תרגילי התעמלות שונים כעניין שבשגרה. אם אתם רוצים לדעת כיצד התעמלות שומרת עלינו, איך מחליטים באיזה ספורט לבחור ועוד, המשיכו לקרוא.

מה היתרונות של התעמלות בגיל מבוגר

אצל רבים בגיל מבוגר, מתחילות לצוץ בעיות פיזיולוגיות שונות ומחלות מעיקות המשנות את אורח החיים ואת ההתנהלות היום-יומית – ניתן לחוש זאת באיסורים על מאכלים, לקיחת תרופות וכדורים המשפיעים על הגוף, איסורים על תנועות מסוימות ועוד.
ביצוע פעילות גופנית באופן סדיר מגיל צעיר יותר שומרת על כוחות הגוף, על גמישות ואיזון ובכך מסייעת במניעת נפילות ופציעות בהמשך הדרך. התעמלות גם מחזקת את המערכת החיסונית וכך הגוף מסוגל להתמודד טוב יותר עם מחלות בשלב מאוחר יותר. אם אדם כבר חולה במחלה כלשהי, התעמלות לרוב עוזרת לגוף להתמודד עם הסימפטומים של המחלה ובכך מקלה על האדם החולה.
 
גם אם לא עשיתם ספורט בצעירותכם, תמיד אפשר להתחיל. אם אתם מעוניינים להתחיל לעשות ספורט בגיל מבוגר חובה להתייעץ עם רופא\ת המשפחה המכירים אתכם ואת ההיסטוריה הגופנית שלכם, על מנת שיוכלו לייעץ לכם בבחירת סוג ההתעמלות המומלצת עבורכם.
הכנסת פעילות ספורטיבית לשגרה היומית רק תעשה לכם טוב.

היכן אפשר למצוא חוגי התעמלות למבוגרים

רשויות מקומיות המפעילות מתנ"סים או מרכזי ספורט מציעות פעילויות במסגרות אלו גם למבוגרים.
בירורים שכדאי לעשות לפני שנרשמים: חשוב להבין היכן מתקיימות הפעילויות ומה נדרש כדי להגיע לשם, מהן שעות הפעילות והאם הן נוחות לאוכלוסייה המבוגרת, מה המחיר של הפעילות, מה צריך להביא לפעילות וכדומה.
 
חוגי ספורט למבוגרים קיימים גם בבתי דיור מוגן ובבתי אבות. חוגים אלו כבר כלולים במחיר הדיור ואין צורך ללכת רחוק כדי להגיע אליהם. הפעילויות הללו מותאמות לגיל הדיירים כמו גם המדריכים המקצועיים המנחים את הפעילות.
 
בבית דיור מוגן גיל פז בכפר סבא, תוכלו למצוא חוגי התעמלות רבים כגון:
  • התעמלות במים
  • פלדנקרייז – שיטת התעמלות המסייעת לסובלים מבעיות גב, כאבי מפרקים וקשיי יציבה
  • התעמלות על מזרונים
  • התעמלות באמצעות כסאות
  • יוגה
  • צ'י קונג – התעמלות המבוססת על התורה הסינית 
מעבר לכך קיימים במקום חדר כושר מפואר ומאובזר, הכולל מדריך צמוד המנחה את הדיירים, וכן בריכה מפנקת, מקורה ומחוממת לשימוש הדיירים (והנכדים) באופן אישי או במסגרת חוג ההתעמלות במים.

מה שנותר עכשיו זה לקבל החלטה שמתחילים בפעילות גופנית, להתייעץ במידת הצורך עם רופא\ה ולמצוא את הפעילות המתאימה לכם, במקום המתאים לכם. בהצלחה!

בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם