דיור מוגן תל אביב – שמירה על הכושר הפיזי

דיור מוגן תל אביב – שמירה על הכושר הפיזי
ככל שאנחנו מתבגרים, רבים מאיתנו מתמודדים עם האפשרות לשנות את הסדרי המגורים שלנו. אם קשה לכם להתמודד עם אחזקת הבית, אם אתם מתגוררים במקום שמנותק משירותי תחבורה וחיי חברה, או שאתם פשוט רוצים להתיידד עם אנשים חדשים בני גילכם – דיור מוגן או בית אבות יכולים להיות אפשרות טובה עבורכם.

אמנם, עצם מעבר הדירה הוא מהלך קשה ומלחיץ, על ידי תכנון מראש תוכלו לתת לעצמכם מספיק זמן ומרחב כדי להתמודד עם שינוי משמעותי זה ותוכלו ליהנות מחיים עצמאיים בבית החדש. ברוב המסגרות של דיור מוגן תל אביב או בכל מקום אחר במדינה, תוכלו ליהנות מחדר כושר ומחוגי התעמלות שחשיבותם רבה ביותר למניעת בעיות הזדקנות ובריאות, כמו נפילות.

בבית גיל פז מודעים לחשיבות חיזוק שרירי הגוף, ולכן מופעלים במסגרת הבית פעילויות גופניות, כולל שחייה בבריכה, שמיועדות לחזק את הכושר הגופני של דיירי הבית.
כאשר רוב האנשים חושבים על כושר, על תרגילים לבניית שרירים ועל אימון כוח – הם לא נוטים לחשוב על בני גיל הזהב. אבל האמת היא שלאימוני כוח יש יתרונות רבים לאנשים מבוגרים. הם יכולים לעזור לשפר את הרווחה הכללית, לעזור להם לנהל מצבים כרוניים ולשפר את הכושר הגופני.

לכן, חשוב לעודד אנשים מבוגרים להשתתף בפעילות שמעורבת באימון כוח. זוהי דרך מצוינת לשפר את הבריאות שלהם ולהגדיל את תוחלת החיים שלהם.
 

למה אימון כוח לאנשים מבוגרים?

מחקרים של ה-North American Spine Society מראים שגם דייר בן 90 בבית אבות או בדיור מוגן יכול ליהנות ולהרוויח מתרגילים לבניית כוח. להלן חלק מהיתרונות של אימון כוח למבוגרים:
  • שיפור איזון. שיפור בשיווי המשקל של הגוף חשוב כשמדובר במניעת נפילות שיכולות להוביל לשברים בירך. קל מאוד לגלות אם שרירי הירך זקוקים לחיזוק. אם אתם יכולים לקום מהכיסא וצריכים להשתמש בידיים או בזרועות, סימן שאתם צריכים לחזק את שרירי הירכיים שלכם.
  • שיפור זמן התגובה. שרירים שהם חזקים יותר, מגיבים מהר יותר ויכולים למנוע נפילות.
  • צמצום סיכונים. התרגילים שכרוכים בהרמת משקולות, עוזרים להפחית את הסיכון לאוסטיאופורוזיס. אימוני כוח עוזרים לבנות צפיפות עצם.
  • שיפור הרווחה. לרוב האנשים במסגרת דיור מוגן יש איכות חיים טובה, אבל הם יוכלו לשפר אותה וליהנות מעצמאות רבה יותר כאשר הם יהיו חזקים יותר. זה גם יכול לעזור לשפר את הניידות והקואורדינציה.
  • להילחם במחלות. מבוגרים שעסוקים באימוני כוח מרוויחים כאשר עליהם להילחם במחלות שונות כגון סוכרת, דלקת פרקים, מחלות לב, השמנת יתר וכאבי גב. פעילות זו גם עוזרת לאנשים לישון טוב יותר, להפחית דיכאון ולשפר את הביטחון העצמי.
הצטרפות לחדר כושר, בעיקר אם אתם מתגוררים במסגרת דיור מוגן שבו יש חדר כושר, היא דרך טובה לעסוק באימוני כוח. אבל אפשר לקטוף את פירות האימון גם בלי חדר כושר. עם הגיל מסת השריר הולכת ופוחתת וכל שצריך לעשות כדי לבנות ולחזק אותה היא להקפיד על כמה תרגילים כמו:
  • להשתמש במשקל הגוף עצמו לפעילות כמו כפיפות בטן או שכיבות שמיכה.
  • להשתמש באביזרים שנמכרים בחנויות הספורט כדי להגדיל את ההתנגדות של הגוף כאשר עושים תרגילי מתיחה.

אנו בבית אבות גיל פז גם כבית אבות סיעודי מאפשרים לכל דייר ליהנות בחדר כושר מפותח ומאמנים צמודים שישמרו על המתאמנים ובריאותם

בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם