דיור מוגן בנתניה

דיור מוגן בנתניה
ככל שאנו מתבגרים, רבים מאיתנו מתמודדים עם האפשרות של שינוי הסדרי המגורים שלנו. למרות שזה יכול להיות נושא מלחיץ, תכנון מראש יכול לפתוח בפניכם אפשרויות בחירה רבות יותר ולשפר את רמת העצמאות ואיכות החיים שלכם.

בגיל מבוגר, לאחר היציאה לפנסיה וכשהבית התרוקן מהילדים, זו הזדמנות טובה לעבור להתגורר במסגרת דיור מוגן, כמו גיל פז בשרון או דיור מוגן בנתניה. מסגרות איכותיות אלה מציעות לדיירים חיי חברה תוססים יחד עם בטחון אישי, שירותי בריאות במסגרת הבית, כל השירותים שקשורים לאחזקת הבית ומגוון מתקנים ופעילויות לטובת הדיירים.
 

הבנת אפשרויות הבחירה שלכם

חיים עצמאיים משמעותם מציאת מגורים שמיועדים לאנשים מבוגרים ועצמאיים, בדרך כלל בגילאי 55 ומעלה. הכוונה היא למסגרות כמו דיור מוגן, בית אבות, או מרכז לקשיש באזור המגורים שמציע פעילויות למבוגרים שממשיכים להתגורר בביתם הפרטי. באופן כללי הדיור המוגן ידידותי מאד לאנשים מבוגרים ומאפשר חיים עצמאיים בצד מסגרת שמציעה מגוון של פעילויות תרבותיות וחברתיות.
 

חברות

אנשים מבוגרים מתקשים לעיתים קרובות להתחבר עם אחרים. לפעמים חברים קרובים או בני משפחה כבר הלכו לעולמם, וקשה להם לקשור קשרים עם אנשים חדשים. אמנם הטלפון והמחשב יכולים לעזור ולהקל במעט על הבדידות, אבל הם בוודאי אינם באים במקום החיבור האנושי. בנוסף, ככל שהאדם חש יותר בודד כך גדל הסיכון לדיכאון ולבעיות נפשיות אחרות. דיור מוגן בנתניה, למשל (עיר שוקקת שיכולה להציע לדיירים חוף ים משגע, מרכזי קניות ואפשרויות בידור רבות), יציע לדיירים המבוגרים רשת חברתית מובנית של עמיתים בני גילם, מתקני ספורט וכושר, חוגים בתחומים שונים ורמת דיור גבוהה מאד.
 

בעניין הבריאות

אמנם אף אחד לא יכול לחזות את העתיד בוודאות, אבל, אם היום קצת קשה לכם להישאר פעילים כמו בעבר, קרוב לוודאי שהמצב ילך ויחמיר. לכן, עדיף לשקול בזהירות את האפשרויות שלכם, כל עוד אתם בריאים ועצמאיים.

היום, לא מעט בתי דיור מוגן פתחו גם מחלקות סיעודיות, שמיועדות בעיקר לדיירי המקום שבריאותם התדרדרה והם זקוקים לטיפול סיעודי צמוד. למשל, בבית גיל פז הוקמה מחלקה סיעודית ברישיון משרד הבריאות שמציעה לדיירי הבית פתרון אידיאלי בעת הצורך, לעבור חדר אבל להישאר באותה מסגרת וסביבה מוכרת.

תארו לעצמכם ששני בני זוג עברו להתגורר בדיור מוגן בעודם עצמאיים ופעילים, ואחד מבני הזוג נזקק כעת לטיפול סיעודי. מחלקה סיעודית במסגרת הבית היא פתרון מעולה. היא מאפשרת לבן הזוג הבריא להתראות לעיתים קרובות ובקלות עם בת הזוג שמאושפזת באותו בית אבל במחלקה הסיעודית.
 

מה צריך לחפש בדיור מוגן?

בין אם אתם מחפשים דיור מוגן בנתניה או במקום אחר – כדאי לכם לזכור שלפעמים הדבר החשוב ביותר הוא לחפש מקום שבו תוכלו להרגיש נוח בקהילה. כשאתם מבקרים במקום כדאי לדבר עם כמה מהדיירים, לתהות קצת על קנקנם ולוודא שסוג האוכלוסייה אכן מתאים לכם.

מיקום הוא גם כן שיקול חשוב. האם אתם מעדיפים להתגורר קרוב לילדים שלכם? ואולי חשוב לכם להישאר קרובים לאזור המגורים שלכם? קחו שיקולים אלה בחשבון כשאתם בוחרים בדיור מוגן.

גורמים נוספים שחשוב לבדוק הם: הצוות שעומד לרשות הדיירים, השירותים הניתנים במסגרת הדיור המוגן, רמת המזון המוגשת בחדר האוכל, רמת הניקיון והאחזקה, המתקנים שמציע הבית לדיירים (ספריה, בריכת שחייה, מועדון ועוד).

וכמובן, אי אפשר שלא לקחת בחשבון את התקציב שעומד לרשותכם. בקיצור, קחו בחשבון את כל השיקולים החשובים לפני שתגיע להחלטה שהיא מכרעת בחיים שלכם.

בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם