בית אבות יוקרתי בשרון

בית אבות יוקרתי בשרון
המחשבות על מעבר לבית אבות עלולות לבלבל מעט בעיקר בגלל החישובים הכלכליים אותם יש לבצע ולבדוק האם שווה לעבור לבית אבות, ואם כן אז לאיזה סוג בית אבות והיכן. במאמר זה אנו נפרוס לפניכם את כל הקשור לתחום של בתי אבות יוקרתיים, כדי שתוכלו להגיע כבר עם מידע מוקדם לפגישת ההיכרות.

מה היתרונות של בית אבות יוקרתי

בית אבות יוקרתי בשרון הוא בעצם בית אבות ברמה גבוהה יותר פי כמה מבתי האבות הרגילים. הדבר מקבל ביטוי בכמה תחומים עיקריים:
רמת המבנה והאזורים הציבוריים: המבנה לא חייב להיות חדש אמנם, אך בהחלט ניתנת הדעת על גודלו, הנוחיות בהגעה ממקום למקום, מעליות מרווחות, נגישות לבעלי מוגבלויות פיזיות, תאורה טובה (טבעית ומלאכותית) ועוד. גם רמת התחזוקה של המבנה היא גבוהה והקריאות נענות במהירות כך שסביר להניח שהדיירים לא יספיקו להבחין בתקלות.
רמת הדירות והתחזוקה שלהן: כחלק מהמבנה, גם הדירות הן ברמה גבוהה, מבחינת אבזור הפנים, כולל מעקות בטיחות ולחצני מצוקה, גם כאן התאורה תהיה טובה, הדירה תהיה מרווחת ונעימה למגורים, אם המבנה מאפשר זאת הדיירים יכולים ליהנות גם ממרפסות אישיות. בבית אבות יוקרתי המגורים הם לבד, ללא שותפים. גם כאן רמת התחזוקה היא גבוהה מאוד, ובקשות לעזרה או תיקונים נענות מהר ומתבצעות עד לשביעות רצון הדייר.
רמת תכניות התרבות והפעילות: בתי אבות יוקרה דואגים למגוון רחב של פעילויות, בין אם מדובר בחוגים, הרצאות, טיולים וכדומה. בכל יום (בדרך כלל בבוקר) מתקיימים מספר חוגים בתחומים שונים כך שכל אחד יכול למצוא חוג שהוא אוהב. מעבר לכך, מתקיימות הרצאות מרתקות, יוצאים לטיולים משותפים הכוללים הדרכה צמודה, קונצרטים, ערבי שירה בציבור ועוד. כל הפעילויות הן ברמה גבוהה מאוד ומותאמות לקהל.
רמת השירותים הניתנים לדיירים: בית אבות יוקרה דואג לדייריו בתחומים רבים מעבר לתנאי המחיה הבסיסיים, כגון שירותי הסעות למקומות מרכזיים, שירותי מרפאה, חדר כושר מאובזר ובריכה, חנות מכולת ייעודית, מספרה ועוד. כל אלו מקלים על חיי הדיירים ומאפשרים להם להתנהל בעצמם במסגרת הדיור המוגן.


בית אבות יוקרה – האם כדאי להשקיע

השאלה שאדם או זוג צריכים לשאול את עצמם היא מה איכות החיים שהם מבקשים עבור עצמם בגיל הזהב.
האם אתם רוצים לחיות במקום בו תוכלו להיות רגועים לגבי חיי היום יום שלכם – תחזוקת הבית, פעילויות רבות עבורן לא צריך ללכת רחוק, חברה טובה של בני גילכם?
האם חשובה לכם איכות גבוהה ללא פשרות?
אלו דברים חשובים שכדאי לתת עליהם את הדעת עוד בגיל צעיר יותר, על מנת שתוכלו להתנהל כלכלית במהלך חייכם, באופן כזה שיאפשר לכם בעתיד לחיות במתחם בית אבות יוקרתי בשרון כאשר תחפצו בכך.
אם אתם אנשים פעילים שאוהבים את סגנון החיים הזה ומעוניינים להמשיך בו, קחו בחשבון שכל פעילות שתרצו לעשות במידה ואתם ממשיכים לחיות בבית, יש גם מחיר ולעיתים גם אופרציה סביבה (כגון הגעה למקום וחזרה הביתה וכדומה). בנוסף לכך יש את כל המתקנים הכלולים במחיר (הוזכרו מעלה – חדר כושר, בריכה, ועוד) ואת השירותים המפנקים הניתנים על בסיס יומי (שירותי הסעות, מרפאה צמודה, מספרה וכדומה).
אם תוסיפו על אלו דירה מרווחת ומתוחזקת היטב, כנראה שתגיעו למסקנה שהמעבר הזה שווה, משתלם וכדאי.
אחרי שתחליטו על כך שאתם רוצים לעבור לבית אבות יוקרה, הגיע הזמן להחליט על מיקום.
 

בית אבות במרכז – אילו יתרונות יש במגורים באזור השרון בגיל הזהב

כאשר באים לבחור את מיקום בית האבות, כדאי לעשות רשימה של הקריטריונים החשובים לכם ביותר ולכתוב את הטיעונים בעד ונגד. הנה רשימה של קריטריונים לדוגמה:
  • קירבה לילדים ולנכדים – אם אתם בקשר טוב עם המשפחה, אך עד עכשיו הם התגוררו רחוק מכם בגלל אילוצים שונים, תוכלו לבחור מקום ישוב קרוב יותר אליהם כך שתוכלו לשמור על קשר קרוב יותר פיזית עם הילדים והנכדים. מכיוון שהרוב נמצאים במרכז בדרך כלל, בחירה במגורים באזור השרון תתן לכם יתרון של מגורים באזור מרכזי, אך לא ממש בתוך ההמולה של גוש דן.
  • קירבה לתחבורה ציבורית – אם אינכם יכולים לנהוג ברכב, התחבורה הציבורית היא פתרון מצוין עבורכם והקרבה אליה היא חשובה מאוד. התחבורה הציבורית בשנים האחרונות מתפתחת מאוד:
    אוטובוסים – נוספו חברות המפעילות קווי אוטובוס חדשים המחברים מקומות נוספים
    רכבת – נוספו קווים חדשים המקשרים את אזור השרון כגון כפר סבא והוד השרון אל המרכז ואל הצפון והדרום
  • קירבה למוקדי פעילות נוספים – ערי אזור השרון והמרכז מציעות פעילויות נוספות לאזרחים ותיקים וגם באופן כללי – תיאטראות, בתי קולנוע, מרכזי קניות, פארקים רחבי ידיים ועוד. למרות שאת רובן הגדול של הפעילויות אתם תפגשו בבית האבות, נחמד שיש אופציות נוספות שהן קרובות ונוחות להגעה. אם אתם גרים בישוב מרוחק, ההגעה אל העיר הגדולה יכולה להיות מעיקה בגיל מבוגר (נהיגה, חניה, התמצאות).
  • קירבה לבתי חולים – נכון שאנו מעדיפים לא לחשוב על כך, אבל אנחנו מתבגרים מיום ליום, ובתי החולים הגדולים נמצאים בערים המרכזיות. בין אם אנו סובלים ממחלות רקע או לא ומטופלים במסגרת הקהילה וקופות החולים, קירבה לבית חולים מוכר יכולה להיות כדאית במקרה חירום. לא היינו רוצים לחוות לחץ נוסף בכך שזמן ההגעה למיון בית החולים יארך הרבה זמן. באזור השרון ניתן למצוא את בית החולים "מאיר" בכפר סבא ואת בית החולים "לניאדו" בנתניה. גם בית החולים "בלינסון" בפתח תקווה לא רחוק וניתן להגיע אליו בקלות יחסית.

עכשיו כשפרסנו לפניכם את היתרונות הקיימים במגורים בבית אבות יוקרתי, תוכלו לחשוב באופן שקול יותר. הצעד הראשון הוא לקיים שיחת טלפון עם כמה בתי אבות עליהם ביררתם או קיבלתם המלצות, ולקבוע פגישות היכרות.
בית גיל פז – בית אבות יוקרתי בכפר סבא – מזמין אתכם לבוא לבקר ולראות הכל – המבנה המפואר, הדירות, חדר הכושר, הבריכה, הספא, חדר האוכל ועוד. תוכלו להציץ לחדרי החוגים ולפגוש את הצוות המסור שלנו.
 
ליצירת קשר מלאו את פרטיכם בטופס או התקשרו 09-7662626.
 
נשמח לראותכם איתנו!

בואו לבקר. עכשיו אתם יכולים ליהנות ממסלולי הצטרפות נוחים במיוחד.
התקשרו 2686*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אירועים אחרונים בבית גיל פז - לחצו לפרטים:
seperator

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

דיור מוגן מחירים
דיור מוגן מחירים
בישראל מתחולל בשנים האחרונות שינוי תרבותי שמתבטא בכך שיותר ויותר בני גיל הזהב מבקשים לעבור לגור במסגרת דיור מוגן. כלכלנים מציינים שחלק מתהליך זה מקורו בטרנד שהגיע מארצות הברית, וחלקו כתוצאה מרמת החיים הגבוהה של ישראלים שהגיעו לגיל השלישי, והם יכולים להרשות לעצמם לעבור לגור בדיור מוגן.
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
על ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
בישראל חיים כיום כ-700,000 קשישים וקיימים כ-600 מוסדות שונים שמיועדים לטיפול בקשישים. רובם של מוסדות אלה נמצא בבעלות פרטית. מכל הקשישים בישראל רק כ-4% מתגוררים במסגרות ומוסדות שונים. במאמר זה נתמקד בבית דיור מוגן בהשוואה לבית אבות ובהבדלים העיקריים שביניהם.
חושבים לעבור?
נשמח לשמוע מכם
דיור מוגן בכפר סבא
פניה בצ'אט
חייג
כתוב אלינו
בית אבות יוקרתי באזור השרון - כפר סבא
רחוב הגבורות 1א' כפר-סבא
מתעניינים: 09-7642221
עמדת הקבלה 24/7: 09-7642222

 
בקרו אותנו בפייסבוק בקרו אותנו באינסטגרם